قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

شستشو و قالیشویی فرش دستباف در رباط کریم

شستشوی فرش دستباف با دستگاه اتوماتیک
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

قالیشویی فرش دستباف در رباط کریم

(قالیشویی بنفشه) برای شستشوی فرش های دستباف با ارزش شما از مدرن‌ترین روش‌های شستشو در کنار بهترین مواد شوینده استفاده می‌کند که در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم. اگر به دنبال بهترین قالیشویی در رباط کریم هستید، قبل از هر کاری این مقاله را مطالعه کنید.

شستشوی فرش دستباف
شستشوی فرش دستباف

چرا نحوه شستشوی فرش دستباف اهمیت دارد؟

فرش دستباف در مقایسه با فرش‌های ماشینی از حساسیت و البته ارزش بسیار بیشتری برخوردار است و به همین علت، نحوه تمیز کردن فرش دستباف بسیار مهم است. به علاوه با توجه به قدمت بسیار بالای فرش‌های دستباف، اگر این فرش‌ها در شرایط بدی شستشو شوند یا در شستشوی آن دقت نشود، باعث آسیب به فرش می‌شود که همین موضوع، می‌تواند ضرر بسیار زیادی را به شما بزند.

مراحل قالیشویی فرش دستباف در قالیشویی بنفشه

همانطور که گفته شد، شستشوی فرش دستباف باید با دقت بسیار بالایی انجام شود، به همین علت بهترین کارخانه قالیشویی در رباط کریم (قالیشویی بنفشه) با استانداردترین روش‌های جدید متناسب برای فرش‌های دستباف اقدام به شستشوی فرش‌های شما می‌کند. در ادامه مراحل شستن فرش دستباف در قالیشویی آنلاین در رباط کریم (قالیشویی بنفشه) را بررسی می‌کنیم.

شستشوی فرش دستباف با دستگاه اتوماتیک
شستشوی فرش دستباف با دستگاه اتوماتیک
  • بررسی ابتدایی فرش دستباف برای اتخاذ روش شستشو
  • گردگیری و تمیزکاری ابتدایی و وکیوم سازی فرش
  • شستن فرش بدون مواد شوینده و با آب ولرم به مدت 20 الی 30 دقیقه
  • استفاده از مواد شوینده مخصوص گیاهی برای شستشوی بدون ایجاد حساسیت برای فرش
  • آبکشی فرش و شستشو با شورهای گیاهی مخصوص فرش دستباف
  • استفاده از دستگاه‌های لوله‌ای شکل برای آبگیری
  • استفاده از روش‌های مختلف با توجه به فصول سال برای خشکشویی فرش
  • کارشناسی مجدد برای ارائه خدمات تکمیلی
  • انجام خدمات جانبی با توجه به کارشناسی و البته نظر مشتری
  • آماده و بسته بندی فرش دستباف برای تحویل فوری به مشتری

آیا استاندارد فرش دستباف در تمام قالیشویی ها رعایت می‌شود؟

خیر: این استاندارد که در قالیشویی فرش دستباف بنفشه در رباط کریم توسط متخصصین ما استفاده می‌شود، فقط در قالیشویی های معتبر و به روز انجام می‌شود تا سلامت فرش شما به خوبی حفظ شود. بد نیست بدانید که به طور معمول تعداد زیادی فرش دستباف به دلایل خرابی توسط قالیشویی های نامعتبر برای رفو به ما ارسال می‌شوند که در خیلی موارد تعمیر فرش دستباف هزینه بالایی داشته و حتی مثل قبل نیز نمی‌شود.

تمیز شدن تظمینی فرش دستباف پس از شستشو
تمیز شدن تظمینی فرش دستباف پس از شستشو

 

هزینه قالیشویی فرش دستباف چگونه محاسبه می‌شود؟

نرخ قالیشویی فرش دستباف در رباط کریم برای شستن فرش دستباف به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان نرخ شستشوی فرش دستباف را قبل از بررسی دقیق وضعیت فرش تعیین نمود. البته با توجه به تجربه تیم ما در شستشوی فرش دستبافت، اگر به دنبال قالیشویی فرش دستباف ارزان در رباط کریم با بهترین کیفیت هستید، همین الان با متخصصین ما در ارتباط باشید.

نکته مهم:

قالیشویی فرش دستباف ارزان قیمت در رباط کریم به معنی کمترین قیمت نیست، بلکه به معنی بهترین قیمت ممکن است، زیرا در قالیشویی آنلاین بنفشه، از بهترین مواد ممکن برای شستن فرش‌های دستباف استفاده می‌شود که همین موضوع، هزینه شستشوی فرش دستباف را تغییر می‌دهد.

تفاوت شستشوی فرش ماشینی و فرش دستباف

یکی از نکات مهم در شستشوی فرش دستباف، اقدام به شستن فرش دستباف در خانه است که با توجه به نداشتن تجربه باعث آسیب رسیدن به فرش می‌شود. با توجه به این موضوع باید گفت شستشوی فرش ماشینی با فرش دستباف از تمام جهات مثل استفاده از مواد شوینده، نحوه شستشو، نحوه خشک‌شویی فرش دستباف و حتی میزان حساسیت در شستشو متفاوت بوده و به همین علت، می‌توان گفت صرف قالیشویی فرش ماشینی در خانه که آن نیز کار اشتباهی است، نباید به یکی از مهم‌ترین دارایی‌های خود آسیب وارد کنید.

نکته مهم:

به جای شستشوی فرش دستباف در خانه یا هر قالیشویی غیرمجاز دیگری، از خدمات قالیشویی فرش دستباف در رباط کریم که توسط تیم ما عرضه می‌شود استفاده کنید تا هم کمترین هزینه را بپردازید و هم از شستشوی ایمن فرش‌های خود اطمینان حاصل کنید.

مهارت در کنار امکانات پیشرفته راز موفقیت قالیشویی بنفشه
مهارت در کنار امکانات پیشرفته راز موفقیت قالیشویی بنفشه

نتیجه گیری

قالیشویی فرش دستباف با توانایی ارائه خدمات مختلف برای شستشوی دقیق فرش‌ها را داشته باشد که با توجه به این موضوع، می‌توان گفت بهترین قالیشویی فرش دستباف در رباط کریم که توانایی شستشوی فرش با هر نوع مواد و ابزاری را داشته باشد، قالیشویی بنفشه است و شما می‌توانید با کمترین هزینه از خدمات شستشوی فرش دستباف ما استفاده نماید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

3.7/5 - (3 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top