قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

قالیشویی در منطقه جردن | تلفن:۲۲۰۸۹۹۰۹

قالیشویی در منطقه جردن
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

قالیشویی نزدیک جردن

این مقاله را برای شما که ساکن منطقه جردن تهران هستید و دنبال یک قالیشویی خوب در جردن هستید آماده کرده ایم. ویژگی های قالیشویی جردن و عوامل تاثیر گذار بر قیمت قالیشویی در جردن را برایتان عنوان خواهیم کرد.

خیابان جردن، نلسون ماندلا یا آفریقا… فرقی نمیکند، این محله پرجمعیت که قبلا اسمش جردن بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به خیابان آفریقا شد؛نهایتا در سال 1393 به نام نلسون ماندلا تغییر نام پیدا کرد.

محله جردن در شمال و منطقه 3 تهران قرار دارد و بالا شهر نیز محسوب میشود.

به هر حال منطقه پر جمعیتی است و دارای امکانات عالی نیز هست.

با تمام اینها؛ یکی از امکانات مهم که جردن و غیر جردن نمیشناسد، وجود یک قالیشویی خوب در جردن است.

ساکنان جردن اکثرا از قشر ثروتمند و تحصیل کرده اند؛ پس وقت و حوصله برای فرش شستن را قطعا ندارند.

قالیشویی بنفشه با سابقه درخشان و عضویت در اتحادیه قالیشویان تهران، بهترین امکانات را به عنوان یک قالیشویی خوب در منطقه جردن ارائه میدهد.

خدمات قالیشویی منطقه جردن

قالیشویی بنفشه با دارا بودن کادر مجرب و حرفه ای و استفاده از مواد شوینده بهداشتی مناسب اطمینان خاطر لازم را به مشتری میدهد.

همچنین سرویس حمل و نقلVIP  و بسته بندی اختصاصی نیز کاملا در دسترس است.

خدمات متنوع قالیشویی جردن

شستشوی مبلمان در محل: مبلمان که یکی از مهم ترین اجرای منزل محسوب میشود، همیشه در دسترس است و زود کثیف میشود و شستشوی آن هم کار آسانی نیست؛ اما میتوانید کار مبل شویی خود را به قالیشویی بنفشه بسپارید چون این یکی از خدمات تخصصی ما است.

شستشوی انواع موکت و قالی: قالیشویی بنفشه سفارشات مربوط به شستشوی قالی و موکت را میپذیرد و این اطمینان را به مشتری میدهد که فرشش کاملا پاکیزه و تمیز تحویل داده شود.

شستشوی فرش های ماشینی و دست بافت: فرش های ماشینی در همه خانه ها وجود دار و شستنش هم بسیار خسته کننده و زمان بر است، اما شما میتوانید فرش خود را با مناسب ترین هزینه به قالیشویی بنفشه بسپارید.

اما فرش های دست بافت…. فرش های دست بافت با توجه به بافته شدن توسط دست، هم قیمتی هستند و هم ظریف و لطیف که باعث آسیب پذیری آنها هم میشود و شستن آنها کار هر کسی نیست.

قالیشویی های زیادی نیستند که ریسک چنین کاری را بپذیرند؛ با این حال شرکت قالیشویی بنفشه با دارا بودن پرسنل متخصص در این زمینه سفارشات شستشوی فرش های دست بافت در منطقه جردن را نیز میپذیرد.

خدمات رفوگری و ترمیم فرش: وقتی فرش ها کمی قدیمی میشوند، آسیب پذیری آنها هم زیاد میشود. حالا اگر یک فرش ارزشمند و گران قیمت پاره شود، پوسیدگی و ساییدگی پیدا کند یا هر اتفاق دیگری برایش بیافتد؛ چه کار باید کرد؟

در چنین مواقعی باید فرش را به یک شرکت خوب سپرد که ترمیم و رفوگری فرش را خوب و حرفه ای یاد داشته باشد.قالیشویی بنفشه جزو خدمات خود، ترمیم فرش ها را هم قرار داده تا بهترین خدمات و امکانات را به مشتریانش ارائه دهد.

خلاصه کلام… اگر به دنبال قالیشویی نزدیک جردن یا اصلا قالیشویی در منطقه 3 و دیگر مناطق تهران میگردید، قالیشویی بنفشه با امکانات و خدمات منحصر به فرد در اختیار شما است.

نحوه ثبت سفارش:

ثبت سفارش برای قالیشویی در جردن: میتوانید به دو صورت، سفارش آنلاین و سفارش تلفنی با قالیشویی بنفشه ارتباط بر قرار کرده و سفارش دهید.

یک نکته: اگر سفارش های خود را آنلاین ثبت کنید، از تخفیف ویژه 10 درصدی نیز بر خوردار میشوید. همچنین اگر قبلا از خدمات این شرکت استفاده کرده اید نیز با ارائه فاکتور میتوانید تخفیف ویژه ای دریافت کنید.

آخرین حرف:

قالیشویی بنفشه تمامی مناطق تهران به ویژه جردن را با سرویس VIP  سرویس دهی میکند. و البته صفر تا صد خدمات قالیشویی در محدوده جردن، حداکثر طی 48 ساعت انجام میشود.

با شماره 22089909 در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شماییم.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.8/5 - (6 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top