قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

قالیشویی در رباط کریم | 💯درصد تضمین کیفیت و قیمت – قالیشویی بنفشه

شماره-قالیشویی-در-رباط-کریم
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

نیاز به خدمات قالیشویی امروز یکی از اجزاء لازم برای زندگی شهری و حتی روستایی می باشد. استفاده از انواع فرش ها در منازل و وجود گرد و غبار و آلودگی های محیطی باعث شده است که ما معمولا سالی یک یا دوبار با یک قالیشویی خوب در رباط کریم که مورد اطمینان ما می باشد تماس بگیریم و کار شستشوی فرش های منزلمان را به آنها بسپاریم. قالیشویی در رباط کریم نیز از این قائده مستثنی نیست.

رباط کریم کجاست؟

از آنجا که هر شهری پیشینه ای دارد و فرآیند شکل گیری هر شهری از اهمیت بالایی برخوردار است به همین جهت در مورد تاریخچه شکل گیری رباط کریم و قدمت این شهر چنین آمده است که این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از ۳ الی ۴ هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن نزدیک امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال ۶۹ و اواخر ۷۳ در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

از دلایل اصلی رشد و شکل گیری رباط کریم ، واقع شدن این شهر بر سر راه جاده ابریشم و راه زیارتی خراسان به بغداد میتوان اشاره کرد و از طرفی بعد از این که آغامحمدخان قاجار، تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز امور دولتی و حکومتی شد، رفت و آمد مردم به تهران برای رفع نیازها و انجام کارهای اداری از نقاط مختلف کشور افزایش یافت و مردم مناطق جنوبی ایران،کاروانیان ،بازرگانان و دسته های نظامی می بایست از رباط کریم که در مسیر جاده ساوه به تهران واقع بود عبور می کردند که این امر به تدریج مهاجرانی را از شهرهای گوناگون به سوی رباط کریم جذب کرد. منبع: ویکی پدیا

قالیشویی بنفشه در رباط کریم

قالیشویی آنلاین بنفشه همواره در تلاش بوده است با با گسترش خدمات خود در تهران و شهرهای اطراف تهران موجب ارائه بهترین خدمات شستشوی فرش و مبل و همچنین رفوی و رفع عیب انواع فرش گردد.

به همه ساکنان خوب و فهیم رباط کریم مژده می دهیم که قالیشویی بنفشه فعالیت خود را نیز در این شهرستان شروع نموده است.

ارائه بهترین خدمات قالیشویی، مبل شویی، موکت شویی، شستشوی پتو و رنگ برداری ولکه برداری انواع فرش که از خدمات اصلی قالیشویی بنفشه است، هم اینک در دسترس شهروندان عزیز رباط کریم نیز می باشد.

برای اینکه به جمع هزران مشتری راضی و البته دائمی قالیشویی بنفشه بپوندید کافیست از طریق شماره تماس : ۵۶۹۵۳۰۰۷-021 با ما تماس گرفته و یا از طریق صفحه قالیشویی آنلاین اقدام به ثبت سفارش نمایید.



ویژگی های قالیشویی خوب در رباط کریم

دغدغه تمام کسانی که نیاز به دریافت خدمات قالیشویی یا مبل شویی دارند همواره این بوده است که از کجا باید به کار یک قالیشویی اطمینان کنند و فرشهای خود را به آنها بسپارند؟

جواب این سوال میتواند هم راحت و هم بسیار سخت باشد!

اینکه ما چگونه یک قالیشویی را بشناسیم و از نحوه کار آن مطمئن گردیم کار راحتی نیست. اما خیلی راحت می توان در رابطه با یک قالیشویی و میزان رضایت کاربران در فضای مجازی تحقیق کرد.

به حول و قوه الهی قالیشویی بنفشه یکی از بهترین ها در کسب رضایت مشتری بوه است و همواره تلاش کرده است که رضایت مشتری را ارجح بر درآمد و سود بیشتر قرار دهد.

گواه اصلی بر این مدعا ارائه ضمانت کبتی به مشتری قبل از شستشو و جبران هرگونه خسارت ناشی از شستشو توسط این قالیشویی است.

از آنجایی که قالیشویی بنفشه عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران بزرگ می باشد، شما می توانید با دریافت ضمانتنامه کتبی خیال خود را از هرگونه مشکل احتمالی راحت کنید.

تمامی فعالیتهای قالیشویی بنفشه زیر نظر اتحادیه می باشد که همین امر امکان تخلف را به صفر رسانده است.



قیمت قالیشویی در رباط کریم

قیمت قالیشویی یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در انتخاب قالیشویی می باشد. و ممکن است شما فقط به خاطر اینکه یک قالیشویی قیمت بسیار پایینتری دارد آن را انتخاب کنید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت پایین همیشه با کیفیت همراه نیست و ممکن است قالیشویی فوق هیچ مسئولیتی در رابطه با مشکلات احتمالی ناشی از خدمات خود را بر عهده نگیرد.

همانطور که پیشتر گفتیم قالیشویی بنفشه در رباط کریم عضو اتحادیه رسمی صنف قالیشویی تهران می باشد و تمامی نرخ های قالیشویی مصوب اتحادیه بوده و ریالی هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی گردد.

علاوه براین قالیشویی بنفشه به منظور توجه و جلب رضایت مشتری اقدام به پرداخت 10% تخفیف در اولین سفارش و 15% تخفیف در سفارشهای بعدی نموده است.

نرخ های زیر بر اساس اعلام اتحادیه قالیشویی می باشد:

قیمت قالیشویی در رباط کریم

نوع خدماتشستشوی معمولی (هر متر مربع)اعلا شویی (دوبار شور) - (هر متر مربع)
قیمت شستشوی فرش ماشینی-27/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی فرش ۱۲۰۰ شانه وگل برجسته تراکم بالا-30/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی فرش بلژیکی و طرح ابریشم-30/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی موکت معمولی 15/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی موکت پالاز 17/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی روفرشی15/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی پتو( هر تخته)100/۰۰۰ تومان یک نفره130/۰۰۰ تومان دو نفره
هزینه حمل و نقل و کاور پلاستیکی 70 هزار تومان



شماره قالیشویی و مبل شویی در رباط کریم

برای ارتباط و درخواست انواع خدمات مرتبط با شستشو و حل مشکلات فرش منزل یا محل کار یا خدمات مبل شویی در رباط کریم خود می توانید به راحتی با شماره های ۵۶۹۵۳۰۰۷ و ۵۶۹۵۳۰۰8 تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدم به حضور در آدرس شما نمایند.

برای سهولت بیشتر و جلوگیری از هزینه اضافی ما قسمت سفارش آنلاین قالیشویی را نیز راه اندازی کرده ایم تا بتوانید به راحتی درخواست خود را ثبت کنید.

به شما اطمینان می دهیم که با یکبار استفاده از خدمات قالیشویی بنفشه در رباط کریم، مشتری همیشگی ما خواهید شد.

آنلاین سفارش دهید!

همین الان وبه راحتی سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

با آرزوی بهترین روزها برای شما

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.3/5 - (38 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

1.3 3 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top