قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

قالیشویی و مبل شویی در یوسف آباد | تلفن:88214003

قالیشویی در یوسف آباد
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

در این مقاله قصد داریم راه­های شناخت یک قالیشویی و مبل شویی خوب را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال قالیشویی و مبل شویی در یوسف آباد یا دیگر مناطق هستید توصیه می­کنم تا انتهای مقاله را بخوانید.

عید نوروز در نزد ما ایرانیان جایگاه ویژه­ای دارد و نظافت قبل از آن از اهمیت خاصی برخوردار است. قالیشویی نیز از مراحل مهم این نظافت است که با وجود تمام سختی­های آن باید انجام شود. موسسات قالیشویی این فرایند را بسیار آسان­تر کرده ­اند. قالیشویی بنفشه با ارائه خدمات شستن فرش­ها، موکت­ها و مبل­ها به صورت آنلاین و تلفنی و انجام حمل و نقل فرش­ها تمام مسیر شستن فرش­ها را برای شما راحت و سریع­تر کرده است.  

خدمات قالیشویی در یوسف آباد

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در منزل مکانی برای شستشو ندارید و یا زمان لازم برای این کار را در اختیار ندارید، دیگر نگرانی و دغدغه نداشته باشید چون با یک ثبت آنلاین ساده و یا به صورت تلفنی می­توانید از خدمات قالیشویی بهره­ مند شوید.

در قالیشویی بنفشه شستن فرش­ها با ماشین ­آلات مکانیزه و تجهیزات پیشرفته انجام می­شود. به همین دلیل فرش­ها خیلی راحت تمیز و درخشان می­شوند.

یکی از مشکل ­ترین کارهای منزل تمیز کردن مبل بدون رسیدن هر آسیبی به آن­ها  می­باشد. افراد با تجربه درمبل شویی با استفاده از وسایل و مواد شوینده مخصوص مبلمان به تمیزی و نظافت مبل­ها می­پردازند که باعث کم نشدن عمر آن­ها می­شود.

امروزه به دلیل تنوع زیاد مبل­ها و جنس­های مختلف باید شستشوی مبل متناسب با فاکتور­های زیادی باشد. از جمله این فاکتور­ها می­توان به نوع پارچه، جنس، فوم سرد یا گرم اشاره کرد.

شستن مبل­ها باید به صورت عمقی انجام شود ومبل ها عاری از هر میکروب و باکتری شوند.

قالیشویی نزدیک یوسف اباد

ویژگی­های یک قالیشویی و مبل شویی خوب در محدوده یوسف آباد

اگر می خواهید از خدمات یک قالیشویی و مبل شویی مناسب و خوب در محدوده یوسف آباد استفاده کنید باید ویژگی­های یک قالیشویی خوب را بدانید. در ادامه تعدادی از این ویژگی­ها را بررسی خواهیم کرد.

  • استفاده از آب کاملا تمیز و پاک برای شستن فرش­ها از مواردی است در یک قالیشویی خوب باید رعایت شود.
  • قالیشویی باید در موعد مقرر فرش­ها را تحویل مشتری بدهد.
  • مجوز­های لازم را برای کارخانه قالیشویی را داشته باشد.
  • محیط قالیشویی کاملا بهداشتی باشد و به محیط زیست آسیب وارد نکند.
  • کارکنان قالیشویی با تجربه باشند و دانش و مهارت این کار را داشته باشند.
  • سرویس حمل و نقل از ویژگی­هایی است که برای قالیشووی خوب الزامی است.
  • تعرفه قیمت قالیشویی، مورد تایید اتحادیه قالیشویان باشد.

مبل شویی در یوسف آباد

قالیشویی برای فرش­های دستباف و ماشینی در محدوده یوسف آباد

قالیشویی برای فرش­های دستباف و ماشینی خدمات مخصوص همان فرش را ارائه می­دهد.

فرش­های دستباف به دلیل ارزشمند و نفیس بودن آن­ها اهمیت زیادی دارند و باید از آن­ها به خوبی نگهداری شود.

مثلا یکی از راه­های نگهداری و جلوگیری از پوسیدگی، نظافت و شستشوی صحیح فرش­های دستباف است زیرا در گذر زمان گرد و خاکی که بر روی آن می ­نشیند باعث پوسیدگی فرش می­شود.

شستشوی فرش دستباف علاوه بر نگهداری و جلوگیری از آسیب، در حفظ زیبایی ظاهر فرش نیز نقش به سزایی دارد.

شستن فرش­های دستباف بستگی به ابعاد، جنس و ترکیب رنگ فرش دارد. فرش­های دستباف معمولا به صورت کاملا دستی شسته می­شوند

. این روش مطمئن­ ترین و موثر­ترین روش برای شستن فرش­های دستباف است. چرا که اگر این کار با دستگاه­های مکانیزه انجام شود ممکن است به دلیل ثابت نبودن رنگ فرش، رنگ فرش پس داده شود.

دمای آب هم برای شستن باید مناسب باشد مثلا نه زیاد گرم و نه زیاد سرد باشد.

در قالیشویی برای شستن فرش­های دستباف باید از شوینده ­های مناسب و بدون مواد شیمیایی مضر استفاده شود تا به بافت فرش آسیبی وارد نشود.

قالیشویی یوسف آباد

خدمات ریشه بافی و رفوگری در قالیشویی

یکی از خدماتی که قالیشویی­ ها برای فرش­های ماشینی و دستباف ارائه می­دهند، ریشه بافی است که باعث جلوگیری از پارگی فرش می­شود و در دوام و عمر بیشتر فرش تاثیر بسزایی دارد.

ریشه بافی به فرش ظاهری زیبا می­دهد. ریشه بافی انواع مختلفی دارد که از جمله آن­هامی­توان به گیس باف کردن، اوریل بافت کردن و ریشه با تارهای پیچیده که بنا به سلیقه شما انتخاب میشود، اشاره کرد.

رفوگری که یک هنر به حساب می ­آید یکی از خدمات قالیشویی­ هاست که کاری تخصصی است. این خدمات از این بابت ارائه داده می­شود تا هرگونه آسیب، پارگی و سوختگی که  در فرش وجود دارد را ترمیم کند.

کلام آخر

افراد می­توانند با مراجعه به قالیشویی از خدمات گوناگون آن استفاده کنند که کمک زیادی به نظم کار­های آن­ها در خانه تکانی می­کند.

قالیشویی این امکان را به افراد می­دهد که در زمان مشخص خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و نگران کمبود زمان نباشند. اگر می­خواهید به قالیشویی و مبل شویی در یوسف آباد دسترسی داشته باشید به راحتی می­توانید در سایت قالیشویی بنفشه به صورت آنلاین و یا از طریق ارتباط تلفنی سفارش خود را ثبت و پیگیری نمایید و از ویژگی­های گفته شده در این مقاله بهره­ مند شوید.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.9/5 - (7 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top