قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

مبل شویی و قالیشویی در محدوده افسریه | تلفن: 44864100

شماره قالیشویی در افسریه
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

قالیشویی در محدوده افسریه

 

امروزه افراد به خاطر مشغله­ های فراوان و نداشتن زمان کافی برای انجام شست­­شو، فرش های منزل یا محل کار خود را بیش از پیش به قالیشویی­ ها می­سپارند. به دلیل تعدد موسساتی که خدمات قالیشویی ارائه می­کنند شما به سادگی می­توانید بر حسب نزدیکی محل زندگی­تان قالیشویی مورد نظر خود را انتخاب کنید، به طور مثال اگر در محدوده افسریه زندگی می­کنید می­توانید به یک قالیشویی در محدوده افسریه با ویژگی ­های مد نظرتان مراجعه کنید و کار شستشوی خود را به آنجا بسپارید.

قالیشویی بفشه بسیاری از خدمات نوین را با بهترین کیفیت، برای کسانی که در این محدوده ساکن هستند تامین می­کند.

اگر برای شما هم شستشو و نظافت فرش­ ها، کاری سخت و پر­زحمت است، به سادگی می­توانید از خدمات یک قالیشویی معتبر استفاده کنید. اگر در بعضی مواقع از تمیزی بعد از شستشو در منزل راضی نیستید و می خواهید در زمان، مواد شوینده، آب  و انرژی صرفه­ جویی کنید به طور قطع پیشنهاد انتخاب یک قالیشویی مناسب، را بررسی کنید.

شاید فکر کنید که قالی شستن کاری غیر­تخصصی است ولی این جمله کاملا اشتباه است و برای شستن قالی باید دانش مخصوص همان فرش را داشته باشیم.

با استفاده از خدمات قالیشویی این امکان به شما داده می­شود تا آسوده خاطر باشید و نگران تمیزی و صدمه دیدن فرش خود نباشید.

همچنین شستن فرش­ های دستباف کار ساده­ ای نیست و علاوه بر دانش، مهارت و تجربه نیاز دارد.

قالیشویی در محدوده افسریه

خدمات ارائه شده در قالیشویی نزدیک افسریه

قالیشویی ­ها معمولا علاوه بر شستن فرش­ها، خدمات دیگری نیز ارائه می­کنند. در بین این خدمات به مواردی همچون رفوگری ،ریشه­ بافی، مبل­ شویی و غیره می­توان اشاره کرد.

به طور مثال در خدمات رفوگری اگر قالی پاره شده و یا سوخته شده باشد افراد دارای مهارت و با تجربه یک قالیشویی می­توانند تا حد زیادی خدمات ترمیم را روی فرش انجام دهند. 

در خدمات مبل­ شویی با استفاده از تجهیزات مناسب، تمیز کردن عمقی مبل ­ها انجام می­شود. این فرایند باید به صورتی انجام شود که به الیاف و پارچه مبل آسیب وارد نشود و دوام مبل تا حد ممکن بیشتر شود.

از دیگر خدمات قالی شویی می­توان به ریشه بافی یا ریشه زنی اشاره کرد. با توجه به ریشه فرش می توان طول عمر فرش را متوجه شد و همین امر در فرایند شستشو نیز موثر است.

ریشه بافی علاوه بر جلوگیری از پوسیدگی، باعث حفظ زیبایی ظاهری فرش می­شود. ریشه بافی فرش انواع مختلفی دارد که با توجه به سلیقه شما انجام می­شود.

ریشه­ زنی هم در فرش ­های ماشینی و هم در فرش­ های دستباف کاربرد دارد. اگر به دنبال خدماتی که یک قالیشویی مناسب در محدوده افسریه و یا بسیاری مناطق دیگر هستید،  کافیست به طور مثال در سایت کارخانه قالیشویی بنفشه، قالیشویی در محدوده افسریه را جست­­جو کنید و از خدمات زیادی بهره ­مند شوید.

قالیشویی بنفشه با کادری مجرب بسیاری از خدمات را به راحتی برای شما فراهم می­کند.

قالیشویی نزدیک افسریه

مزایای استفاده از خدمات قالیشویی نسبت به شستن فرش­ها توسط خودمان

اگر فرصت کمتری برای شستن قالی­ها داریم بهتر است آن­ها را به قالیشویی بسپاریم تا در زمان کم و مشخص این کار را برای ما انجام دهند و فرش­ها را به موقع به ما تحویل دهند.

با توجه به استفاده از تجهیزات پیشرفته ­ای که در  قالیشویی ­ها استفاده می­شود، قارچ ­ها و میکروب ­ها نیز علاوه بر کثیفی ظاهری فرش از بین می­روند.

 برای شستشو در منزل باید شرایط جوی را در نظر گرفت مثلا در فصل­ های گرم سال و زمانی که بارندگی وجود ندارد، با آسودگی خاطر بیشتری می­توان اقدام به شستن فرش­ ها کرد، اما در قالیشویی امکان شستشو در هر زمان و هر فصلی وجود دارد.

شستشوی فرش­ ها، موکت ­ها و یا گلیم­ ها در منزل چون با دست انجام می­شود باعث زحمت زیاد، خستگی و حتی مریضی فرد می­شود که با سپردن این کار به قالی شویی می­توان از صرف وقت خود در کنار خانواده یا برای کار خود استفاده کافی را برد و دچار خستگی و دردسر سختی­ های شستشو نیز نشد.

افراد آموزش ندیده در شستن فرش ­ها در منزل برای تمیزی بهتر از مواد شوینده زیادی استفاده می­کنند که خود این کارمی­تواند باعث وارد شدن صدمه به فرش­ ها ­شود.

در قالیشویی­ ها باتوجه به استفاده از نیرو­های متبحر و آموزش­ دیده تمامی مواردی که ممکن است به فرش آسیب وارد کند به حداقل ممکن خود می­رسد.

در قالی­شویی بنفشه که خدمات آن در محدوده افسریه به صورت سفارش تلفنی یا آنلاین نیز انجام می­شود با توجه به استفاده از مواد لکه­ بر باکیفیتی که در اختیار دارند، می­توان از شر بسیاری از لکه­ های سخت رها شد.

شستن قالی دستباف با قالی­ های دیگر متفاوت است زیرا برای شستن آن­ها باید از مواد شوینده  مخصوص استفاده کرد تا بافت فرش دچار پوسیدگی، پارگی و رنگ پس دادن نشود .

شستن فرش­ها دارای مراحل خاصی است که بسته به نوع، جنس و طول عمر قالی بستگی دارد .در قالیشویی بنفشه تمام این موارد در نظر گرفته می­شود.

بیشتر افراد بر این باور هستند که شستن فرش­ها در خانه هزینه کمتری دارد اما در واقعیت چنین نیست. شستن فرش­ها در قالیشویی بنفشه کاملا بهداشتی است و در عین حال صرفه ­جویی در مصرف آب را به دنبال دارد.

 

قالیشویی افسریه

سخن آخر

کارخانه قالیشویی بنفشه خدمات متنوعی را برای شست­شوی فرش­ها با بهترین تجهیزات و افراد آموزش­ دیده در این زمینه ارائه می­کند. افرادی که به دنبال یک قالیشویی خوب و مناسب برای خدماتی مانند قالیشویی در محدوده افسریه یا شستن موکت­ ها و مبل ­های خود هستند به سادگی می­توانند از سفارش تلفنی یا سفارش آنلاین برای خدمات قابل ارائه استفاده کنند.

 

منتظر تماستان هستیم

ممکن است این سوالات برایتان پیش بیاید:

چه خدماتی در قالیشویی محدوده افسریه ارائه می شود؟

ما در قالی شویی بنفشه بهترین خدمات شستشوی انواع فرش و همچنین خدمات مبل شویی و رفوی تخصصی فرش را با کیفیتی مثال زدنی ارائه می دهیم.

هزینه شستشوی فرش در محدوده افسریه چگونه محاسبه می گردد؟

قالیشویی بنفشه با عضویت در اتحادیه قالیشویی تهران کاملا تابع نرخ اعلامی از طرف اتحادیه می باشد و تمامی هزینه ها بصورت کاملا رقابتی می باشد. به راحتی می توانید با تماس با قسمت مدیریت مشتریان از نرخ شستشوی فرش و مبل مطلع گردید.

چگونه می توانم سفارش قالیشویی یا مبل شویی را ثبت کنم؟

ما در قالیشویی آنلاین بنفشه جهت رفاه حال شما همشهریان عزیز امکان ثبت سفارش انلاین و همچنین ثبت سفارش تلفنی را فراهم آورده ایم.
جهت سفارش با شماره 44864100 تماس بگیرید

آیا دوست دارید خودتان فرشهایتان را بشویید؟

مقالات کاملا تخصصی در رابطه با قالیشویی و مبل شویی بنفشه را مطالعه کنید. مطالعه مقالات

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

5/5 - (1 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top