قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

مبل شویی در اسلامشهر | تلفن:56190120-021

مبل شویی در اسلامشهر
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

مبل در هر خانه‌ ای یکی از پر استفاده‌ترین وسایل است و معمولاً در معرض آلودگی‌ ها قرار دارد. از ریختن مواد غذایی و انواع خوراکی ها روی آن بگیرید، تا به‌ مرور زمان تیره و کدر شدن بر اثر گردوغبار.! برای نظافت مبل‌ ها معمولاً اولین راهکاری که به ذهن مان می‌ رسد این است که خودمان دست‌ به‌ کار شویم. معمولاً در انتهای این نظافت نتیجه دلخواهمان حاصل نمی‌شود و به دنبال خدمات مبل شویی می‌گردیم. این نوع از خدمات نظافتی همیشه پر درخواست است و طرفداران زیادی هم دارد. اگر به دنبال خدمات مبل شویی در اسلامشهر و یا قالیشویی در اسلامشهر هستید، جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. پیش از استفاده از خدمات مبل شویی لازم است که نکاتی که در ادامه این مطلب ذکر می‌شود را بدانید. با ما همراه باشید.

الان تماس بگیرید!

مبل شویی در اسلامشهر
بهترین مبل شویی اسلامشهر با ضمانت کتبی

تعرفه و قیمت مبل شویی در اسلامشهر

بروزرسانی: 1402/11/30

تعداد مبلقیمت (تومان)
مبل ۷ نفره معمولی65۰٫۰۰۰
مبل ۷ نفره با تشک75۰٫۰۰۰
مبل 8 و ۹ نفره85۰٫۰۰۰
مبل 8 و ۹ نفره با تشک95۰٫۰۰۰
مبل 12 نفره بدون تشک1/20۰٫۰۰۰
مبل 12 نفره با تشک1/40۰٫۰۰۰
تشک دوبل هر عدد15٫۰۰۰
صندلی ناهار خوری هر عدد 45٫۰۰۰
خوشخواب تک نفره350,۰۰۰
خوشخواب دو نفره450,۰۰۰
لکه برداری و دوبار شستشوبا طوافق طرفین
هزینه سرویس(ایاب و ذهاب) رایگان

قالیشویی و مبل شویی بنفشه همواره تلاش کرده است که بهترین قیمت مبل شویی در اسلامشهر را به مشتریان خود ارائه نماید. با یک مقایسه ساده خواهید فهمید که تعرفه مبل شویی در اسلامشهر بنفشه یک تعرفه کاملا عادلانه و به صرفه نسبت به دیگر شرکت های مبلشویی می باشد. در عین حال ما به شما اطمینان می دهیم که از نتیجه کار ما رضایت صددرصدی را کسب خواهید کرد.

اگر قیمت های به صرفه مبل شویی شما را راضی کرده است همین الان فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مبل شویی بنفشه اسلامشهر با شما تماس گرفته و اقدامات بعدی جهت شستشوی مبل را انجام دهند.

با خدمات مبل شویی در اسلامشهر آشنا شوید

پیش از آنکه بخواهید از خدمات مبل شویی در اسلامشهر استفاده کنید، خوب است با انواع آن‌ها آشنا شوید. شرکت‌ها و سامانه‌های آنلاین مبل شویی قرار است چه‌کاری را برای شما انجام دهند؟

حتماً به یاد دارید درگذشته درست پس‌ از آنکه مبل را تهیه می‌ کردند، روکش‌ های متناسب با آن را هم خریداری می‌ کردند. ممکن است در دنیای امروز هم این کار انجام شود؛ اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که از مبلی که خریده‌اید لذت نمی‌ برید و حتی نمی‌توانید آن را ببینید؟

روکش پارچه ای مبل
روکش های پارچه ای که مانع از دیده شدن زیبایی های مبل منزلتان می گردند.

خدمات مبل شویی در منزل، این دغدغه را از بین برده است و این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در کنار لذت بردن و استفاده از مبل‌هایتان، نظافت آن‌ها را هم تضمین کنید. دقت  داشته باشید کثیفی مبل‌ها تنها به آن چیزی که در ظاهر می‌بینید ختم نمی‌شود. حتی اگر بتوانید در لابه‌لای درزها را لکه‌گیری و نظافت کنید، بازهم الیاف پارچه مبل‌ها در طول زمان دچار آلودگی می‌شوند. به همین دلیل است که می‌گویند “مبل شویی را باید به متخصصش سپرد!” استفاده از خدمات مبل شویی اسلامشهر نظافت اصولی و عمیق را به مبل‌های خانه‌تان هدیه می‌دهد. حال وقت آن است که با انواع شیوه‌های این نوع از خدمات آشنا شوید:

خدمات مبل شویی در قالی‌شویی

معمولاً قالیشویی‌ها در کنار فعالیت‌هایی که در زمینهٔ فرش‌های دستی و ماشینی انجام می‌دهند، خدمات مبل شویی را هم ارائه می‌دهند. درگذشته مبل‌ها را از محل به قالی‌شویی می‌بردند و در آنجا نظافت می‌کردند. ممکن است هنوز افرادی باشند که از این شکل خدمات استفاده کنند؛ اما در کنار هزینه‌های اضافی که رفت‌وآمد برایشان می‌تراشد، خطراتی را هم به دنبال دارد! به همین سبب اگر کمی در رابطه را خدمات مبل شویی در اسلامشهر جست‌وجو کرده باشید، یکی از عناوین پررنگی که به چشمتان می‌خورد،  “مبل شویی در منزل یا محل” است.

مبل شویی قبل و بعد
ما هرگونه لکه را از مبلهایتان پاک خواهیم کرد.

در این باره بخوانید: با شستشوی مبل در منزل، مبلمانی همیشه تمیز داشته باشید.

مبل شویی در منزل اسلامشهر

همان‌طور که از نام این خدمت که مبل شویی در منزل می باشد، هم مشخص است، کار نظافت مبل را در منزل یا محل انجام می‌دهند. این روش شست‌وشو برای انواع مبل‌های کلاسیک و راحتی انجام می‌شود و تمام بخش‌های مبل اعم از کوسن‌ها، پستی‌ها، لای درزها، تشکچه‌ها و … را شامل می‌شود. مبل شویی در محل بهترین روش نظافت است؛ چراکه هم کار شمارا راحت می‌کند و هم به‌صورت کاملاً اصولی و تخصصی انجام می‌شود. خوب است بدانید معمولاً این شست‌وشو با استفاده از دستگاه‌هایی مخصوص صورت می‌گیرد. از مهم‌ترین نکاتی که پیش از استفاده از خدمات مبل شویی در اسلامشهر باید بدانید آن است که، این دستگاه‌ها چطور کار می‌کنند و قرار است چگونه سبب تمیزی شوند؟

مبل شویی با بخار
بهترین کیفیت مبل شویی در منزل با جدیدترین دستگاه های شستشوی مبل

نظافت با استفاده از خروج بخار داغ

اولین کاری که دستگاه برای شما انجام می‌دهد، استفاده از بخار با درجه حرارت بسیار بالا است. این بخار به تمیز شدن و از بین رفتن تمامی گردوغبارهای سطح مبل کمک می‌کند. مزیت استفاده از این بخار داغ آن است که سبب می‌شود هیچگونه رطوبتی و اثرات مضر از شست‌وشو روی سطح مبل‌ها و محیط خانه تان وجود نداشته باشد.

بخار داغ از جمع شدن پارچه‌های مبل تان جلوگیری می‌کند و در عرض چند ساعت به‌راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. همچنین در نظر داشته باشید، برای لکه‌ها و کثیفی‌های سطحی، بخار شویی مبلمان بهترین گزینه است و هزینه کمی برایتان در بر دارد. همچنین در محل انجام می‌شود و هیچ‌گونه نیازی به رفت‌وآمد ندارید.

نظافت با استفاده از مواد شوینده

اگر مبل‌های شما با استفاده از روش بخار شویی دستگاه در مرحله قبل، تمیز نشود، باید از مواد شوینده استفاده کرد. از این روش می‌توان برای انواع پارچه‌ها، به‌خصوص چرم استفاده کرد. پس‌ازآنکه شست‌وشو تمام شد، مبل‌ها به‌سرعت خشک می‌شوند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را دوباره مورداستفاده قرارداد.

ممکن است برایتان سؤال باشد از چه نوع مواد شوینده‌ای برای نظافت توسط دستگاه انجام می‌شود؟ خوب است بدانید تمام موادی که مورداستفاده قرار می‌گیرند ایمن هستند و آسیبی به پارچه  مبل‌هایتان وارد نمی‌شود.

برای روش انجام کار لازم است بدانید محلول‌های فوم با فشار روی مبل می‌نشینند و برای مدت‌زمان کوتاهی به جنگ آلودگی‌ها می‌روند و آن‌ها را از بین می‌برند. همچنین از آنجایی‌ که رطوبت دستگاه را می‌توان کنترل کرد هیچ‌گونه آسیبی صورت نمی‌گیرد و همه‌ چیز طبق میل شما پیش می‌رود.

مبل شویی با مواد شوینده
در مواقعی که کثیفی مبل زیاد باشد بهترین راه استفاده از شوینده های مجاز برای تمیزی بیشتر مبل است.

خشک‌کردن و از بین بردن رطوبت

در گام آخر هم دستگاه مبل شور با استفاده از سیستم مکنده تمامی محلول‌های فوم و کثیفی‌های جا خوش کرده روی سطح مبل را به داخل می‌کشد.

تمامی مراحلی که در بالا ذکر شدند، نیازمند متخصص باتجربه‌ای است که بامهارت با دستگاه کار کند و بهترین نتیجه را برایتان حاصل کند.

اما چرا باید از خدمات مبل شویی در اسلامشهر استفاده کنید؟

استفاده از دستگاه مبل شور چه مزیت‌هایی را برای شما به دنبال دارد؟

مزایای استفاده از خدمات مبل شویی در اسلامشهر

استفاده از مبل شویی با استفاده از دستگاه مزایایی برای شما به دنبال دارد و همین فواید هستند که سبب شده است تا به یکی از پر تقاضاترین خدمات تبدیل شود. ازجمله مهم‌ترین مزایای این نوع از شست‌وشو می‌توان به‌سرعت آن اشاره کرد. درواقع در کمتری زمان مبل‌ها به تمیزترین حالت خودشان می‌رسند و آلودگی‌های آن‌ها زدوده می‌شود.

دستگاه‌های مبل شور تحت هیچ شرایطی بوی بد و ماندگی ایجاد نمی‌کنند و بلافاصله پس از شست‌وشو به‌راحتی می‌توان از مبل‌ها استفاده کرد. همچنین استفاده از خدمات مبل شویی در اسلامشهر به شما کمک می‌کند تا هیچ بخشی از مبل‌هایتان بدون نظافت باقی نماند و این کار را عمیق و اصولی انجام دهید.

مبل شویی ارزان

جمع‌بندی

دقت داشته باشید گاهی لکه‌ها سطحی هستند و با روش‌های خانگی می‌توانید نتیجه دلخواهتان را ایجاد کنید و نیازی به استفاده از دستگاه‌های تخصصی نیست. اما اگر خواهان استفاده از خدمات مبل شویی در اسلامشهر هستید، کافیست با این شماره تماس بگیرید: 56190120

در حال حاضر خدمات مبل شویی در تهران و اسلامشهر انجام می‌شود. برای ثبت سفارش تنها لازم است وارد سایت شوید و درخواست خود را به‌صورت سفارش آنلاین و یا با تماس تلفنی ثبت کنید.

مرور پرسش هایی که در این مطلب به آنها پاسخ داده شد.

آیا مبل شویی در منزل انجام می گیرد؟

بله تمام خدمات مبل شویی در منزل شما و با نظارت شخص شما انجام خواهد گرفت و مطمئن خواهید شد که مبل های منزلتان مثل روز اول تمیز شده است.

مبل شویی در منزل اسلامشهر با چه دستگاه هایی انجام می گیرد؟

برای تعین شیوه مبل شویی در منزل لازم است که ما ابتدا مبل های شما را بازدید کنیم و سپس اقدام به شستشوی مبل نماییم. ممکن است با توجه به جنس پارچه مبل و میزان کثیفی مبلمان منزلتان تصمیم به استفاده از دستگاه های بخارشو یا دستگاه نظافت با محلول شوینده بگیریم.

برای سفارش مبل شویی در اسلامشهر چه اقدامی باید انجام بدهم؟

برای سفارش مبل شویی در اسلامشهر کافیست وارد سایت شده و فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مراحل بعدی کار را هماهنگ نمایند. و یا خودتان با شماره های شرکت تماس گرفته و اقدام به سفارش نمایید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.4/5 - (17 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

5 1 رای
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
2
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top