قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

قالیشویی و مبل شویی در پونک | شماره تماس: 44336607

شماره قالیشویی و مبل شویی در پونک
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

هیچ چیزی مثل کثیفی منزل ما ایرانیها را اذیت نمی کند. در طول شبانه روز معمولا ساعت هایی را به نظافت و حفظ تمیزی منزلمان اختصاص می دهیم. امروز با قالیشویی در پونک ما را همراهی کنید تا بهترین روشهای نظافت فرش های منزلتان را بررسی نماییم.

قالیشویی در پونک تهران

پونک در مناطق 2 و 5 تهران و در قسمت شمال غربی تهران واقع گردید است. این منطقه از تهران دارای آب و هوای نسبتا مطبوعی است که موجب گردیده اقبال عمومی مردم به سکونت در آن افزایش یابد. به همین دلیل جستجو برای بهترین قالیشویی در پونک  بصورت فزاینده ای یکی از انجام می گیرد.

با جستجوی عبارت قالیشویی در منطقه پونک در گوگل با قالیشویی های زیادی در منطقه پونک مواجه خواهید شد که شما را سر در گم نموده و به نوعی انتخاب را برای شما دشوار می کنند. اگر قبلا از خدمات قالیشویی در غرب تهران و یک شرکت خاص استفاده کرده اید، پس کار راحت تری برای انتخاب دارید. اما اگر اولین بار است که میخواهید فرشهای منزلتان را به یک قالیشویی خوب در حوالی پونک بسپارید، کمی باید در این کار دقت کنید.

قالیشویی ارزان پونک

این مثل معروف را همه ما شنیده ایم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. جستجوی برای یک قالیشویی ارزان در پونک در بسیاری از مواقع ما را در دام شرکت های غیر مجازی می اندازد که همه روزه همانند قارچ سبز شده و فقط در فصل کاری قالیشویی فعالیت می کنند و سپس بدون سر و صدا ناپدید می شوند.

اصلی ترین موردی که در انتخاب بهترین قالیشویی در پونک باید مد نظر داشت این است که بتوان بعد از سپردن قالی ها برای شستشو و حتی پس از شستشو و تحویل با آنها در ارتباط بود و احیانا وضعیت و کیفیت شستشو را پیگیری نمود.

به شما توصیه اکید می کنیم که قبل از تماس با یک قالیشویی در اطراف پونک تهران، با مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویی تهران از مجوز داشتن آن قالیشویی مطمئن گردید. داشتن مجوز فعالیت برای یک قالیشویی مجاز در پونک می تواند خیال شما را از بابت یک شستشوی بی نقص مطمئن کند. و اگر خدای نکرده آسیبی از سمت قالیشویی به فرش های شما وارد شد به راحتی قابل پیگیری و جبران است.

به شما این مژده را می دهیم که قالیشویی بنفشه پونک دارای مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی تهران بوده و به شما بابت شستشو بی نقص و جبران تمام خسارت های ناشی از شستشو ضمانت کتبی به همراه درج در فاکتور ارائه می کند. به همین دلل می توانید با خیال آسوده به قالیشویی بنفشه پونک اطمینان کنید.

ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

قیمت قالیشویی اطراف پونک

اگر پس از پرس و جوی دقیق به یک قالیشویی در منطقه پونک رسیدید و خواستید تماس بگیرید، کمی دست نگه دارید و این مطلب را کامل مطالع کنید.

قیمت قالیشویی در منطقه پونک به عوامل متعددی وابسته است که هر قالیشویی برای ارائه قیمت آنها را در نظر می گیرد. اما در این مطلب ما نمی خواهیم در این مورد صحبت کنیم. تنها توصیه ای که در رابطه با قیمت قالیشویی در محله پونک تهران می توانیم عرض کنیم این است که بررسی کنید قیمتها حتما قیمت مصوبه اتحادیه قالیشویی باشد و هیچ هزینه اضافی بابت خدماتی که دریافت می کنید نپردازید.

تمامی قیمت های قالیشویی بنفشه به تبعیت از اتحادیه رسمی قالیشویی تهران بوده و این قیمت های قالیشویی در سایت قالیشویی بنفشه درج گردید است و هر گونه افزایش قیمت فقط از سمت اتحادیه خواهد بود. پس با خیال احت می توانید به قالیشویی بنفشه پونک اطمینان کرده و بدانید که قالی های منزلتان با بهترین قیمت شسته خواهند شد.

نوع خدمات شستشوی معمولی (هر متر مربع) اعلا شویی (هر متر مربع)
شستشوی فرش ماشینی-تهران 33 هزار تومان35 هزار تومان
شستشوی انواع موکت و روفرشی 15 هزار تومان
شستشوی انواع موکت پالاز20 هزار تومان
شستشوی انواع پتوی یک نفره هر عدد 90 هزار تومان
شستشوی انواع پتوی دو نفره هر عدد 120 هزار تومان
شستشوی انواع روفرشیهر متر 15 هزار تومان
هزینه حمل و نقل و کاور پلاستیکی120 هزار تومان

شماره قالیشویی در پونک

برای تماس با قالیشویی بنفشه در پونک کافیست با شماره : 44336607-021 تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در منزل یا محل کار شما حاضر گردند. برای سهولت کار ما امکان سفارش آنلاین قالیشویی را نیز در نظر گرفته ایم که به راحتی می توانید با پر کردن فرم مربوطه سفارش خود را ثبت کنید.

قالیشویی در پونک
شماره قالیشویی بنفشه در پونک

اگر شما نیز ار ساکنان غرب تهران هستید و به دنبال یک قالیشویی و مبل شویی خوب و مجاز در این منطقه می باشید، قالیشویی آنلاین بنفشه خدماتی ویژه با قیمتی مناسب برای ساکنین محدوده پونک خیابان سردار جنگل – میرزا بابایی – همیلا – ایران زمین – 35 متری گلستان – کمالی- عدل و محله های نزدیک پونک در نظر گرفته شده است.

قالیشویی بنفشه در پونک

کارخانه قالیشویی و مبل شویی بنفشه در پونک از پیشرفت تکنولوژی دور نبوده است و با دستگاه‌های کاملا مکانیزه آماده ارائه خدمات به شما است. به طوری که فرش‌های شما را کاملا با دستگاه‌های مکانیزه به‌روز دنیا،  بدون دخالت دست  شستشو می‌دهند. این کار باعث جلوگیری از پوسیدگی فرش‌های شما می‌شود.

با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه زمان خشک شدن فرش به چند دقیقه می‌رسد.

آلودگی فرش بعد از شستن توسط این نوع از دستگاه‌ها به حداقل ممکن می‌رسد و بهداشتی بودن فرایند چندین برابر حالت سنتی خواهد بود.

چروک شدن و یا شکسته شدن فرش هم نسبت به حالت شستشوی سنتی بسیار بهبود پیدا کرده است.

قالیشویی بنفشه خدمات خود را با پاسخگویی مناسب و پشتیبانی 24 ساعته برای شما  ارائه  می‌دهد.

قالیشویی بنفشه با ارائه بهترین خدمات قالیشویی در منطقه 2 تهران آماده ارائه خدمات به کلیه ساکنان عزیز این قسمت از تهران بزرگ می باشد.

 

مبل شویی در پونک

اگر به دنبال یک مبل شویی خوب در پونک هستید که در فرصتی کوتاه بهترین خدمات را برای شما فراهم کند، می‌توانید از قالیشویی و مبل شویی بنفشه کمک بگیرید.

بعضی از مبل‌ها نسبت به جا‌به‌جایی حساس هستند. به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند عمل شستشوی مبل را در خانه انجام دهند.

اگر هم نحوه شستن آن‌ها را بلد نیستید یا وقت لازم برای این کار را ندارید، می‌توانید از خدمات مبل شویی در منزل استفاده کنید. با این کار شما کار شستشو را به دست متخصصین سپرده‌اید.

استفاده از مواد متناسب با جنس مبل هم بسیار مهم است. دقت کنید که حتما از مواد استاندارد استفاده کنید تا پارچه مبل خراب نشود.

در این مورد بخوانید: بهترین مواد شوینده برای مبل شویی

قالیشویی بنفشه با کادری مجرب و متخصص از بهترین مواد برای شستشوی فرش‌ها و مبل‌ها استفاده می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات و مشاوره با همکاران ما در واحد پاسخ‌گویی در ارتباط باشید.

اگر بر روی مبل‌های شما لکه‌ای ایجاد شده است بهتر است هر‌چه سریعتر نسبت به رفع لکه مبل اقدام کنید. زیرا ماندن لکه برای طولانی مدت بر روی مبل پاک کردن آن را سخت‌تر می‌کند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.7/5 - (7 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top