قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

10 ویژگی انتخاب بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

تهران دارای تعداد بسیار زیادی قالیشویی می باشد و بعضی از آنها دارای ویژگی های مثبت زیادی می باشند. در صورتی که قصد دارید فرش و قالی های خود را به یکی از این قالیشویی ها تحویل دهید بهتر است تا با این ویژگی های مثبت آشنا شوید تا بتوانید بهترین قالیشویی در تهران را انتخاب کنید.

در قسمت زیر ما برای شما 10 ویژگی انتخاب بهترین قالیشویی در تهران را معرفی کرده ایم:

ویژگی های یک قالیشویی خوب در تهران

 

  1. قیمت گذاری منصفانه

اولین ویژگی یک قالیشویی خوب در تهران پیروی کردن از قیمت گذاری های صنف قالیشویی می باشد.

متاسفانه بعضی از شرکت های سودجو سعی می کنند با افزایش قیمت ها, سود خود را افزایش دهند. ولی یک قالیشویی خوب همواره از قوانین پیروی میکند و قیمت گذاری عادلانه ای دارد تا بتواند تعداد بیشتری مشتری را به سمت خود جذب نماید.

  1. ارائه فاکتور رسمی

زمانی که قالیشویی به منزل شما مراجعه می کند و قبل از بردن فرش ها, وظیفه دارد تا یک فاکتور رسمی به همراه مهر و امضا به شما تحویل دهد.

در فاکتور باید تعداد فرش ها, خدمات ویژه (در صورت وجود داشتن خدمات ویژه), قیمت حمل و نقل و در نهایت مجموع قیمت در فاکتور باید ذکر شود و پس از شستشو شما هزینه بیشتری نباید پرداخت کنید.

[su_note note_color=”#ffe066″ radius=”20″]

در این باره بخوانید: عوامل مختلف در تعیین قیمت شستشوی فرش در تهران

[/su_note]

  1. حمل و نقل در کمترین زمان ممکن

بهترین قالیشویی در تهران همواره باید کار حمل و نقل فرش را در سریعترین زمان  ممکن انجام دهد و در واقع برای تحویل و یا گرفتن فرش ها بد قولی نکند.

تذکر: هزینه حمل و نقل در استان تهران به عهده مشتریان میباشد و در صورتی که مشتری خارج از شهر تهران باشد هزینه نقل و انتقال کمی افزایش پیدا خواهد کرد.

  1. انجام خدمات گوناگون

در صورتی که شما قصد دارید تا فرش های خود را به یک قالیشویی خوب در تهران تحویل دهید, باید به این نکته توجه کنید که یک قالیشویی در زمانی تبدیل به بهترین قالیشویی فرش ابریشم یا بهترین قالیشویی فرش ماشینی می شود, که علاوه بر شستشو معمولی خدمات خاص دیگری مثل: لکه ‌گیری، رفو گری، بازسازی، مرمت فرش‌های آب ‌دیده و اصلاح سرنخ‌ها و اعلاء شویی را نیز برای شما انجام دهد.

البته لازم به ذکر است تمامی مواردی که نام بردیم هزینه ای جداگانه دارند و این موارد در صورتی که مشتری درخواست داشته باشد انجام می گیرد.

  1. دارا بودن دفاتر و شماره تماس های متعدد

بعضی از قالیشویی ها بسیار کوچک هستند و فقط توانایی خدمت رسانی به بعضی از بخش های تهران را دارند.

ولی بهترین قالیشویی تهران مثل قالیشویی بنفشه با دارا بودن تعداد زیادی شماره تماس و تعداد بالای نیروی های کاری میتواند به کل تهران خدمت رسانی کند.

در قسمت زیر شماره تلفن بهترین قالیشویی تهران را برای شما قرار داده ایم.

  1. شستشوی حرفه ای فرش ها

مهمترین ویژگی یک قالیشویی، شستشوی حرفه ای فرش ها ست.

بعضی از قالیشویی ها به دلیل استفاده از دستگاه های قدیمی و یا نیروی کاری تازه کار, شستشوی فرش را به خوبی انجام نمی دهند و در نهایت فرش شما اصلا تمیز نخواهد شد.

ولی بهترین قالیشویی تهران مثل قالیشویی بنفشه همواره کار شستشوی فرش ها را به صورت حرفه ای انجام میدهد و در نهایت رضایت شما را جلب خواهد کرد.

 

[su_note note_color=”#ffe066″ radius=”20″]

در این باره بخوانید: مراحل شستشوی فرش در قالیشویی چگونه است؟

[/su_note]

  1. استفاده از مواد شوینده مرغوب

قالیشویی های با وجدان همواره از مواد شونده مرغوب و عالی استفاده می کنند تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند.

به یاد داشته باشید بعضی از قالیشویی ها از مواد غیر استاندارد در کار شستشو استفاده می کنند و به همین دلیل به فرش آسیب خواهد رسید.

قالیشویی خوب در تهران

  1. انجام عملیات خشکشویی فرش ها به بهترین شکل ممکن

بعد از کار شستشو کار خشک کردن فرش ها بسیار مهم می باشد.

بعضی از قالیشویی ها این کار را به صورت غیر حرفه ای انجام میدهند و در نهایت فرش ها به دلیل قرار گرفتن بیش از حد در برابر نور خورشید رنگ پریده می شوند, یا در صورتی که از دستگاه های خشک کن به صورت اشتباه استفاده کنند بافت فرش آسیب های جدی خواهد دید.

در مواردی نیز بعضی از قالیشویی ها کار خشک کردن فرش را به صورتی انجام می دهند که گرد و خاک وارد فرش میشود و اینگونه دوباره فرش کثیف می گردد.

پس قالیشویی خوب باید به این نکته بسیار توجه کند و پس از خشک شدن فرش, آن ها را به صورت حرفه ای بسته بندی نماید و برای ارسال به مشتری آماده سازی کند تا در زمان حمل و نقل فرش دوباره کثیف نشود.

  1. مشتری مداری

مشتری مداری در میان ایرانیان مسئله بسیار مهم و البته پیچیده ای ست.

در کار قالیشویی مشتری مداری به این معناست که قالیشویی شرایط مشتری را درک کند و در صورتی که مشتری خواسته ای داشت سعی کند این خواسته را برآورده کند.

مثلا در روز خاص و ساعت خاصی فرش ها را به وی تحویل دهد.

از طرف دیگر بعضی از قالیشویی ها کار شستشو را به صورت تضمینی انجام میدهند.

به عنوان مثال در صورتی که کار شستشو را خوب انجام ندهند هزینه را به شما پس میدهند و یا دوباره شستشو را به صورت رایگان انجام می دهند.

تمامی مواردی که برای شما نام بردیم جزو کار هاییست که به آن مشتری مداری می گویند و فقط بهترین قالیشویی فرش دستباف در تهران این ویژگی را دارا میباشد.

  1. استفاده از نیروهای کاری حرفه ای و با سابقه

در نهایت در تمامی مراحل, یک قالیشویی حرفه ای باید از نیروی کار حرفه ای و با سابقه استفاده نماید تا بتواند با بهترین کیفیت خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد.

تذکر: شما می توانید با تماس تلفنی با قالیشویی ها و طرح سوالاتی پی ببرید که قالیشویی مورد نظر یکی از بهترین قالیشویی فرش ابریشم, بهترین قالیشویی فرش ماشینی و حتی بهترین قالیشویی فرش دستباف تهران میباشد و یا خیر, مثلا سعی کنید سوالاتی درباره قیمت های شستشو, روش شستشو فرش ها, مواد شوینده و روش خشک کردن را از منشی بپرسید و در صورتی که احساس کردید این قالیشویی تمامی شرایط را دارا میباشد, فرش های خود را به آنها تحویل دهید.

تمامی مواردی که در این مقاله به شما آموزش دادیم را بهترین کارخانه قالیشویی تهران یعنی قالیشویی بنفشه دارا میباشد و شما میتوانید با این قالیشویی خوب به سادگی تماس بگیرید. قالیشویی بنفشه کل تهران را پوشش میدهد.

شما می توانید هم بصورت سفارش آنلاین و هم بصورت سفارش تلفنی اقدام به درخواست خدمات نمایید.

به نظر شما یک قالیشویی خوب چه ویژگی های دیگری می تواند داشته باشد؟ نظرات خود را در قسمت پیامهای زیر این پست برایمان ارسال کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.8/5 - (5 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
2
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top