قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

درخواست خود را همین الان ثبت کنید.

بنفشه بهترین قالیشویی در پرند می باشد که با ارائه خدمات بسیار متنوع و عالی توانسته است رضایت حداکثری شهروندان ساکن شهر پرند را جلب نماید. ارائه خدماتی همچون قالیشویی در پرند، مبل شویی در پرند، رفوگری و رفع رنگ و سوختگی فرش در پرند و … از جمله خدمات قالیشویی بنفشه می باشد که با بهترین کیفیت و قیمتی کاملا رقابتی به شما ساکنان پرند ارائه می کند.

اگر چه شهر پرند دارای قالیشویی های متنوع و زیادی است که هر کدام به نوبه خود خدمات مختلف به ساکنان این شهر ارائه می کنند، اما یافتن یک قالیشویی معتبر و مجاز در پرند که شما با خیال راحت قالی های منزل خود را به آنها بسپارید شاید به کمی دقت بیشتر نیاز داشته باشد.

در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا قالیشویی آنلاین بنفشه یکی از بهترین انتخاب های شما برای دریافت خدمات قالیشویی و مبل شویی می باشد و با خیال راحت می توانید به این قالیشویی اطمینان کنید.

امیدواریم تا پایان ما را همراهی کنید و هر گونه سوال یا پیشنهادی داشتید در پایین همین صفحه در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سفارش آنلاین قالیشویی در پرند تهران

ما برای راحتی شما عزیزان امکان سفارش سریع خدمات قالیشویی و مبل شویی در پرند تهران را در بالای همین صفحه اضافه نموده ایم. با مراجعه به این قسمت و تکمیل فرم مربوطه، همکاران ما بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی های مربوطه را با شما انجام خواهند داد.

قالیشویی پرند همواره با اتکا به نیرو های جوان و پر تلاش سعی نموده است که خدمات خود را در تمام نقاط تهران، از جمله پرند گسترش دهد و در دسترس همه همشهریان عزیز قرار دهد.

قالیشویی بنفشه با بیش از 10 سال تجربه در امر قالیشویی و مبل شویی یکی از بهترین شرکت های قالیشویی پرند تهران میباشد.

ما در قالیشویی بنفشه تمام خدمات خودمان را با ضمانت کتبی ارائه می دهیم. هر گونه خسارت ناشی از پروسه قالیشویی بطور کامل جبران می گردد.

بنفشه عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران و اتحادیه قالیشویی پرند می باشد و تمام خدمات خود را زیر نظر اتحادیه قالیشویی به انجام می رساند. عضویت در اتحادیه قالیشویی باعث شده است که شهروندان گرامی اطمینان بیشتری به قالیشویی بنفشه داشته باشند.

قیمت قالیشویی در پرند و خدمات جانبی قالیشویی

بروزرسانی قیمت ها: 6 اردیبهشت 1403

نوع خدماتشستشوی معمولی (هر متر مربع)اعلا شویی (دوبار شور)-(هر متر مربع)
قیمت شستشوی فرش ماشینی-27/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی فرش ۱۲۰۰ شانه وگل برجسته تراکم بالا30/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی فرش بلژیکی و طرح ابریشم 30/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی موکت معمولی 15/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی موکت پالاز 17/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی روفرشی15/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی پتو( هر تخته)100/۰۰۰ تومان یک نفره130/۰۰۰ تومان دو نفره
هزینه حمل و نقل و کاور پلاستیکی 70 هزار تومان

چرا باید قالیشویی خوب بنفشه در پرند را انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه سوال قالیشویی خوب در پرند پاسخ بدهیم، بیایید با هم در کلیپ زیر ببینم که قالی های منزل شما با چه دقتی در قالیشویی بنفشه پرند شستشو می گردد.

ما در قالیشویی بنفشه همواره خود را متعهد به ارائه برترین کیفیت در امر قالیشویی نموده ایم. استفاده از نیروهای توانا و متخصص در امر قالیشویی و آشنا با نحوه شستشوی انواع قالی و مبل، استفاده از شوینده های مجاز که هیچگونه آسیبی به قالی های شما نخواهند رساند، در کنار ضمانت کتبی همه فعالیت های قالیشویی از مرحله تحویل و ارسال جهت شستشو تا مرحله تکمیل و تحویل به مشتری.

ویژگی های بنفشه به عنوان بهترین قالیشویی پرند

از قالیشویی محدوده پرند چه انتظاراتی دارید؟

قالیشویی بنفشه پرند امروزه فقط فعالیت قالیشویی انجام نمی دهد، بلکه کلیه کارهای مربوط به خشک شویی مبل و خوشخواب در پرند، رفو و رفع پوشیدگی و پارگی فرش، رنگ برداری و رفع لکه های فرش ریشه زنی و شیرازه دوزی فرش در پرند و بطور کلی کلیه خدمات حوزه فرش بطور کامل انجام می پذیرد.

کلیه این اقدامات توسط نیرو های آموزش دیده و متخصص صورت می پذیرد تا سفارش شما به بهترین کیفیت انجام پذیرد.

ضمانت خدمات قالیشویی در شهر پرند

قالیشویی بنفشه پرند تمامی خدمات خود از جمله قالیشویی و مبل شویی را بطور کامل ضمانت می کند. این ضمانت در فاکتور صادر شده به شما درج گردیده است و قالیشویی بنفشه خود را موظف می داند هر گونه خسارت احتمالی را جبران نمایند. هر چند به لطف الهی تا به امروز هیچگونه آسیبی متوجه سفارشات انجام شده نگردیده است و تمام سفارشات بدون کوچکترین مشکل انجام گرفته است.

ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

قیمت قالیشویی در پرند

معمولا قیمت قالیشویی در پرند یکی از اولین شاخصه ها در انتخاب قالیشویی خوب در پرند است. از قدیم این مثل در بین ما رواج یافته است که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و معمولا ارزانی ها دلیل بی کیفیت بودن کار است. 

ما در قالیشویی بنفشه پرند ثابت کرده ایم که این مثل همیشه درست نیست. می شود خدمات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت نیز ارائه داد. قالیشویی بنفشه بر این اصل تکیه دارد که تمام شهروندان چه کسانی که تمکّن مالی کافی دارند و چه کسانی که از نظر مالی ممکن است امکان استفاده از خدمات قالیشویی را نداشته باشند، بتوانند قالی و فرش های منزل خود را جهت شستشو به قالیشویی بسپارند. سود ما از میزان بالای سفارشات تامین می گردد.

در ابتدای همین صفحه قیمت خدمات قالیشویی درپرند و همچنین خدمات جانبی قالیشویی درپرند به همراه قیمت هر کدام آورده شده است. با یک مقایسه ساده خواهید فهمید که قیمت قالیشویی بنفشه در پرند واقعا عالی و به صرفه است. با تمام هزینه هایی که بر ما تحمیل می گردد و افزایش روزافزون قیمت مواد شوینده و نیروی کار، ما هیچگونه افزایشی در قیمتهای مصوب سال 1400 خود نداشته ایم و همچنان با همان کیفیت بالا خدمات خود را ارائه می دهیم.

اتحادیه قالیشویی پرند نظارت دائمی بر روند فعالیت ما و همچنین قیمت قالیشویی در پرند دارد و قالیشویی بنفشه همواره از واحد هایی بوده است که مورد تقدیر این اتحادیه واقع شده است.

قالیشویی خوب در پرند

شماره تلفن قالیشویی در پرند

شما همشهریان عزیزی که به دنبال سفارش خدمات قالیشویی در پرند تهران هستید، می توانید همین الان با شماره قالیشویی ۵۶۹۵۳۰۰8 – 021  که در بالای این صفحه نیز درج گردیده است تماس بگیرید. پس از تماس با شماره قالیشویی در پرند، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می گردند و اقدام به انتقال فرش ها جهت شستشو خواهند نمود.

اگر به هر دلیل از جمله اشغال بودن خط به دلیل تعداد بالای سفارش موفق با تماس با شماره قالیشویی در پرند نشدید می توانید با هر کدام از شماره های موجود در سایت تماس گرفته و سفارش قالیشویی خود را ثبت نمایید.

علاوه بر سفارش از طریق شماره قالیشویی، ما امکان سفارش آنلاین از طریق تکمیل فرم درخواست را نیز فراهم کرده ایم تا بدون کوچکترین هزینه اعلام درخواست نمایید. بدین منظورکافیست در بالا همین صفحه فرم مربوط به سفارش سریع قالیشویی و دیگر خدمات قالیشویی پرند را تکمیل کنید تا ما با شما تماس بگریم و هماهنگی های لازم را انجام دهیم. همین فرم با جزئیات بیشتر که امکان تعیین ساعت  و تاریخ حضور همکاران ما را نیز دارد در صفحه ثبت سفارش آنلاین قالیشویی موجود می باشد.

چگونه به قالیشویی مجاز در پرند اعتماد کنیم؟

اعتماد کردن به قالیشویی پرند کار آسانی نیست. امروزه ده ها شرکت با عنوان قالیشویی فعالیت می کنند که هیچگونه تعهدی در قبال خدمات خود ندارند و در بسیاری از مواقع باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیر برای مشتری می شوند. 

اینگونه قالیشویی ها معمولا با قیمت های بسیار پایین مشتری خود را به دام می اندازند و مشتری بی خبر از همه جا به هوای اینکه با قیمت پایینتری قالی های خود را خواهد شست به آنها اعتماد کرده و فرش ها را در اختیار این قالیشویی های غیرمجاز قرار می دهد. اما در اکثر موارد استفاده از مواد شوینده نامرغوب و کیفیت پایین شستشو باعث می شود که آسیب هایی به فرش وارد گردد که با صد ها هزار تومان قابل جبران نخواهد بود.

توصیه ما به همه شما شهروندان عزیز این هست که گول تبلیغات زیاد و هزینه پایین را نخورید  و برای حفظ سلامت قالی های خود فقط به قالیشویی مجاز در پرند که به تایید اتحادیه قالیشویی تهران رسیده اند اعتماد کنید.

ما در قالیشویی بنفشه پرند با صرف هزینه های سالیانه بالا و کسب مجوز ار اتحادیه قالیشویی تهران خود را موظف به پاسخگویی به مشتری می دانیم. برای اعتماد به قالیشویی بنفشه کافیست وارد سایت اتحادیه قالیشویی تهران شده و نام بنفشه را جستجو کنید. خواهید دید که قالیشویی بنفشه جزو قالیشویی های مجاز این اتحادیه می باشد و شما به راحتی می توانید هرگونه شکایت یا موارد دیگر خود را از طریق اتحادیه پیگیری کنید.

تایید اتحادیه قالیشویی تهران-min

* تصویر بالا به درستی نشان می دهد که اگر به دنبال قالیشویی پرند و قالیشویی مجاز در پرند هستید می توانید به قالیشویی بنفشه اعتماد کنید و از خدمات بسیار عالی این قالیشویی بهره مند گردید.

سوالات متداول قالیشویی معتبر در پرند

قالیشویی بنفشه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در امرقالیشویی و مبل شویی عضو رسمی اتحادیه قالی شویی پرند می باشد.
قالیشویی بنفشه پرند همواره بهترین خدمات را برای شما به همراه ضمانت کتبی کیفیت کار و جبران کلیه خسارت احتمالی ارائه می دهد. برای اطمینان خاطر می توانید نام بنفشه را در اتحادیه قالیشویی تهران استعلام کنید.

قالیشویی آنلاین بنفشه همواره تلاش کرده است که بهترین خدمات قالیشویی پرند را برای شما همشهریان عزیز ارائه کند. کلیه این خدمات با قیمتی بسیار مناسب و کاملا رقابتی با سایر شرکتهای قالیشویی می باشد.
هیچ هزینه دیگری علاوه بر قیمتهای درج شده از مشتری دریافت نمی گردد.
کافیست قیمتهای درج شده در سایت را با قیمت دیگر قالیشویی ها در پرند مقایسه کنید تا به صدق گفته ما پی ببرید.

مهمترین خدمات قالیشویی بنفشه عبارتند از

  • خدمات قالیشویی انواع فرشهای ماشینی، دستباف، ابریشم و فانتزی
  • خدمات مبل شویی در پرند
  • خدمات شستشوی موکت و پتو در پرند
  • خدمات رفوگری و رفع عیب فرش- لکه برداری و رنگ برداری فرش

جهت دریافت کلیه خدمات قالیشویی بنفشه در پرند کافیست با تلفنهای قالیشویی پرند از طریق شماره زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان در محل شما حاضر گردند.
شماره قالیشویی در پرند: ۰۲۱۵۶۹۵۳۰۰۸
و یا از طریق صفحه سفارش آنلاین اقدم به سفارش خدمات قالی شویی و مبل شوی در پرند نمایید.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید!
Facebook
Twitter
Pinterest
Telegram
WhatsApp
به این مطلب امتیاز بدهید!
4.4/5 - (76 امتیاز)
5 2 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
24 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
سفارش تلفنی
24
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top