قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

قالیشویی در پاسداران تهران | تلفن: ۲۲۰۸۹۹۰۹

قالیشویی در پاسداران
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

خدمات قالیشویی بفشه در محدوده پاسداران

در حال حاظر با توجه به پررنگ تر شدن نظافت شخصی و نظافت منزل, برای جلوگیری از بیماری بهتر است تا انواع خدمات شستشوی قالی, فرش و گلیم های خود را به موسسات حرفه ای و با سابقه ای مثل قالیشویی بنفشه دهید. به یاد داشته باشید در حال حاظر سلامتی شما و خانواده شما از هر چیز دیگری مهمتر است و خدمات قالیشویی بنفشه به گونه ایست که بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. در این مقاله خدمات قالیشویی در پاسداران را بررسی خواهیم کرد و در نهایت شماره یک قالیشویی خوب در پاسداران را به شما خواهیم داد.

قالیشویی خوب در پاسداران

همانطور که می دانید تهران بزرگترین شهر ایران است و در حال حاظر بیشتر از 100 قالیشویی در تهران در حال فعالیت می باشد. اما هر قالیشویی خوب نیست و تنها بعضی از قالیشویی ها می توانند به شما خدمات خوبی را ارائه دهند.

 در قسمت زیر مهمترین ویژگی های یک قالیشویی خوب در پاسداران را برای شما نام خواهیم برد و بعضی از این موارد را به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

  1. قیمت مناسب: اولین ویژگی و شاید مهمترین ویژگی یک قالیشویی خوب دارا بودن قیمت های مناسب است. به یاد داشته باشید که قالیشویی بنفشه با پیروی کردن از قیمت های تصویب شده در زمینه قالیشویی به کار خود ادامه میدهد و به عبارتی شما حداقل هزینه برای شستشوی فرش و قالی خود را پرداخت خواهید کرد.
  2. پاسخ گویی منظم و دقیق به مشتریان: یک قالیشویی خوب در پاسداران باید همواره پاسخگو به مشتریان خود باشد.
  3. خدمات رسانی به مشتری در کمترین زمان: یک قالیشویی خوب در پاسداران باید همواره در حداقل زمان به مشتریان خود خدمت رسانی کند و کار را در نهایت دقت و سرعت به مشتری تحویل دهد.
  4. دارا بودن نیروهای حرفه ای: در نهایت یک قالیشویی خوب, باید با دارا بودن نیروهای باتجربه و حرفه ای به کار ها رسیدگی کند تا فرش ها و قالی ها در روند شستشو به بهترین شکل شستشو شوند و به آنها در این عملیات شستشو آسیبی وارد نشود.

تمامی ویژگی های بالا را شما می توانید در قالیشویی بنفشه پیدا کنید. توصیه می کنیم همین امروز با ما تماس بگیرید.

قالیشویی در محدوده پاسداران

قالیشویی بنفشه با دارا بودن نیروی کاری حرفه ای و با توجه به تجربه کاری زیاد می تواند در محدوده پاسداران به سرعت به نیاز های شما پاسخ دهد.

تنها کافیست با ما تماس بگیرید و نیرو های ما در کمترین زمان ممکن به محل شما خواهند آمد و فرش ها و قالی های شما را تحویل خواهند گرفت.

 به یاد داشته باشید در زمان تحویل سفارش نیز وظیفه حمل و نقل کامل به عهده ماست و شما بسیار راحت و در زمانی که در منزل حظور دارید, می توانید فرش های خود را تحویل بگیرید.

در زمان تحویل گرفتن فرش ها یک فرد متخصص در زمینه فرش به همراه نیروهای شرکت ارسال خواهد شد تا نوع فرش شما و نوع بافت و رنگ آن را در محل بررسی کند تا اینگونه شما بتوانید نوع شستشوی بهینه برای فرش خود را سفارش دهید.

 

قالیشووی پاسداران

انواع خدمات قالیشویی در پاسداران تهران

یکی از بزرگترین منطقه های تهران پاسداران است و شرکت قالیشویی بنفشه به صورت کامل در این منطقه می تواند خدمات خود را به شما عزیزان ارائه دهد. این خدمات عبارتند از:

  • دریافت فرش در محل مشتری در در کمترین زمان برای رفاه حال مشتریان
  • شستشوی درجه یک فرش های و قالی های دستباف و یا ماشینی
  • شستشوی حرفه ای با قیمتی ارزان و قیمتی منصفانه به گونه ای که 100% سفارش های بعدی خود را نیز به ما تحویل خواهید داد و در واقع فقط کافیست یک بار کار خود را به ما بسپارید.
  • اصلاح ریشه و پود قالی به صورت بسیار دقیق
  • در صورتی که فرش شما رنگ گرفتگی و یا لکه دار شده باشد, قالیشیی بنفشه می تواند موارد این چنینی را برای شما اصلاح نماید.
  • عملیات خشک کردن فرش به صورت بهداشتی و عاری از هرگونه میکروب و ویروس, به گونه ای که می توانید با خیال راحت در زمان تحویل از تمیزی فرش های خود لذت ببرید.
  • بسته بندی فرش: پس از آنکه کار خشکشویی فرش به اتمام رسید. کار بسته بندی فرش انجام خواهد گرفت و در نهایت فرش در بسته ای استریل و پاک قرار خواهد گرفت.
  • تحویل فرش: برای رفاه حال مشتریان در روز و ساعتی که مشتری تعیین می کند, فرش ها به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تذکر: برای اطمینان در صورتی که بخشی از فرش تمیز نشده باشد و یا بخشی از آن آسیب دیده باشد ما تمامی هزینه اصلاح و یا شستشوی دوباره آن را قبول خواهیم کرد و پس از شستشویی دوباره و یا ترمیم, به صورت رایگان آن را به شما تحویل خواهیم داد.

چون ما از کیفیت کار خود اطمینان داریم.

 

قیمت قالیشویی در منطقه پاسداران

به یاد داشته باشید منطقه پاسداران جزو مناطق خوب و اعیان نشین در تهران است و بسیاری از قالیشویی ها به همین دلیل سعی می کنند تا هزینه های بیشتری از شما دریافت کنند.

سعی نمایید قبل از تحویل دادن فرش های خود به قالیشویی, از اعتبار و عدل قالیشویی مورد نظر اطمینان بدست آورید.

قالیشویی با اعتبار همواره باید از قیمت گذاری های مربوط به اتحادیه قالیشویی پیروی کند و در واقع منطقه مشتریان برای او تفاوتی در هزینه ایجاد نکند.

قالیشویی بنفشه همواره از قیمت گذاری های صنف قالیشویی پیروی میکند و شما میتوانید با اطمینان فرش های خود را به ما سفارش دهید.

تذکر: در زمان تحویل فرش ها ما یک متخصص را نیز ارسال خواهیم کرد و در همان لحظه هزینه نهایی برای شستشو، در حظور شما فاکتور خواهد شد. در واقع اینگونه خیال شما از نظر قیمت نهایی راحت خواهد بود.

جهت مشاهده قیمت قالیشویی در پاسداران به صفحه قیمت قالیشویی مراجعه نمایید.

شماره قالیشویی پاسداران

در نهایت زمان آن رسیده است تا به شما عزیزان پیشنهاد دهیم که برای شستشوی فرش های خود بهتر است با قالیشویی بنفشه تماس بگیرید.

برای راحتی شما ما در قالیشویی بنفشه تعداد متعددی شماره تماس محیا کرده ایم و به عبارتی شما هیچگاه پشت خط های اشغال نخواهید ماند.

این شماره ها عبارتند از:

  1. شماره قالیشویی در پاسداران : 02188214003
  2. شماره قالیشویی در پاسداران : 02122089909

 

 

منبع:

gg.gg , goo.su , bit.do , reddit.com

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.5/5 - (2 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top