قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

قالیشویی در جنت آباد شمالی |تلفن:۴۴۸۶۴۱۰۰

قالیشویی در جنت آباد شمالی
ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

قالیشویی در جنت آباد شمالی

 

در دنیای امروزی تکنولوژی به کمک انسان ها آمده و زندگی کمی سرعت گرفته است, اما از طرفی نیز با بوجود آمد ترافیک های درون شهری و یا افزایش هزینه ها افراد زمان کمتری در خانه هستند و مثل گذشته نمی توانند به کارهایی که در گذشته انجام میدادند برسند.

به عنوان مثال 30 سال پیش همه فرش و قالی های خود را در خانه می شستند, ولی در حال حاظر اکثر افراد فرش های خود را به قالیشویی ها می دهند.

اما هر قالیشویی شاید خوب و مناسب نباشد به همین دلیل ما در این مقاله ویژگی های یک قالیشویی خوب و حرفه ای در جنت آباد شمالی را برای شما نام خواهیم برد.

 

ویژگی های یک قالیشویی خوب در جنت آباد شمالی

 

قبل از هر چیزی شما باید به یاد داشته باشید که قالیشویی خوب باید در منطقه ای که زندگی می کنید خدمات ارائه دهید, به عنوان مثال در صورتی که جنت آباد شمالی زندگی می کنید بهتر است به قالیشویی که خدمات خود را در این منطقه ارائه میدهد قالی های خود را تحویل دهید.

در ادامه باید به یاد داشته باشید که ممکن است که چندین قالیشویی در جنت آباد شمالی وجود داشته باشد, ولی تمامی آنها به صورت حرفه ای و خوب نخواهند بود. در قسمت زیر تعدادی از ویژگی های اصلی یک قالیشویی خوب را برای شما نام خواهیم برد:

  • با اعتبار بودن قالیشویی: مهمترین نکته در یک قالیشویی این است که اعتبار و جواز قالیشویی قانونی باشد. به عنوان مثال در صورتی که قالیشویی یک وبسایت داشته باشد شما میتوانید به وب سایت آن مراجعه نمایید و با چک کردن شماره تماس ها و تماس با آنها از با اعتبار بودن آن اطمینان پیدا کنید.
  • تحویل فرش ها در کمترین زمان: یکی دیگر از عوامل خوب بودن قالیشویی, این است که در اولین زمان ممکن به محل زندگی و یا محل کار شما مراجعه کند و فرش های شما را تحویل بگیرید. به عنوان مثال در صورتی که شما در قسمت جنت آباد شمالی زندگی می کنید باید با یک تماس ساده بتوانید فرش ها و قالی های خود را به شرکت قالیشویی در جنت آباد شمالی تحویل دهید.
  • قیمت گذاری دقیق قبل از شستشو: در بسیاری از موارد دیده شده است که قالیشویی ها فرش های شما را تحویل می گیرند و فرش های شما را خواهند شست و پس از شستشو یک فاکتور بسیار سنگین برای شستشو به شما تحویل میدهند و در نهایت این کار باعث اعصاب خوردی شما خواهد شد. یک قالیشویی در جنت آباد شمالی در زمان تحویل گرفتن فرش ها باید تمامی فرش های شما را بررسی کند و بر اساس جنس, متراژ و غیره یک فاکتور دقیق به شما ارائه دهد و در نهایت پس از شستشو شما همان فاکتور اولیه را پرداخت کنید و هزینه ای بیشتر به قالیشویی پرداخت نکنید.
  • شستشوی حرفه ای فرش ها: بسیاری از افراد جامعه ما اعتقاد دارند که شستشوی فرش و قالی در منزل بهتر است ولی واقعیت امر اینگونه نیست و در صورتی که شستشو در کارخانه های قالیشویی انجام گیرد فرش شما از نظر تمیزی بهتر خواهد شد. هر قالیشویی به روش خاص خود فرش ها را شستشو میدهد, ولی قالیشویی های مثل قالیشویی بنفشه همواره از بهترین روش ها و بهترین مواد شوینده در انجام عملیات شستشو استفاده می کند تا بتواند به بهترین شکل ممکن فرش شما را تحویل بدهد.

[su_note note_color=”#ffe066″ radius=”20″]

در این باره بخوانید: ۲ روش اصلی برای شستن فرش ماشینی در آپارتمان

[/su_note]

  • خشک کردن حرفه ای فرش ها: پس از شستشوی کامل فرش, خشک کردن فرش به صورت خوب بزرگترین دغدغه ای است که شما باید نگران آن باشید. در بسیاری از موارد قالیشویی ها کار خشک کردن فرش را جدی نمیگیرند و فرش را به صورت مرطوب به شما تحویل می دهند. به یاد داشته باشید که مکان مرطوب جایگاهی مناسب برای رشد قارچ هاست و در صورتی که قالیشویی به شما فرش مرطوب تحویل داد آن را مرجوع کنید. یک قالیشویی های خوب مثل قالیشویی بنفشه همواره در خشک کردن فرش ها از روش استاندارد استفاده میکنند و شما میتوانید با خیالی راحت فرش خود را به این قالیشویی تحویل دهید.
  • تحویل فرش ها در محل مورد نظر مشتری: در نهایت پس از آنکه کار شستشو و خشک کردن فرشها به پایان رسید, قالیشویی موظف است تا فرش ها را به صورت سالم و در محل مورد نظر به شما تحویل دهد.
  • ارائه خدمات ویژه به مشتریان: ممکن است فرش شما به دلیل شستشوی بد, ریختن رنگ روی آن و یا به دلایل مشابه رنگ های آن قاطی شده باشد, در این شرایط یک قالیشویی خوب میتواند با خدمات رفوگری و رفع عیب فرش این مشکلات را برای شما حل نماید.

قالیشویی خوب در جنت آباد شمالی

 

قیمت شستشوی فرش در جنت آباد شمالی چقدر است؟

در حال حاظر به دلایل تحریم ها و یا بیماری کرونا و ده ها مسائل دیگر وضعیت اقتصادی همه مردم به مشکل برخورده است و شاید شما هم بیشتر از هر چیزی به قیمت شستشوی فرش خود فکر کنید.

باید به یاد داشته باشید که کار شستشوی فرش, مثل هر کاری گران فروشی نیز دارد و شما باید قبل از تحویل دادن فرش های خود به شرکت ها قیمت های شستشوی فرش را از آنها استعلام کنید.

برای اینکار ابتدا از طریق تماس تلفنی با شرکت مذکور میتوانید از قیمت گذاری انها در سال جدید پرسجو کنید.

[su_note note_color=”#ffe066″ radius=”20″]

در این باره بخوانید: بهترین قالیشویی در غرب تهران | تلفن: ۴۴۸۷۴۱۰۰

[/su_note]

به یاد داشته باشید قبل از آنکه با شرکت تماس بگیرید نوع فرش خود, متراژ فرش خود, بافت فرش خود را بررسی کنید و در ادامه مثلا از منشی بپرسید که من یک فرش 6 متری از جنس ابریشم دستبافت دارم شستشوی معمولی این فرش چقدر خواهد شد؟ یا مثلا اعلاشویی این فرش چقدر میشود؟ با این روش میتوانید گران فروشی و یا قیمت گذاری مناسب یک قالیشویی را محک بزنید.

ما به شما توصیه می کنیم که برای شستشوی فرش های خود در جنت آباد شمالی با شرکت قالیشویی بنفشه تماس بگیرید. زیرا این قالیشویی علاوه بر کار حرفه ای و خدمات خوبی که به شما تحویل میدهد دارای قیمت گذاری های پایه ای نیز میباشد و در واقع از قیمت های صنف قالیشویی پیروی می کند.

برای اینکه راحتر بتوانید در جنت آباد شمالی با قالیشویی بنفشه تماس بگیرید ما برای شما شماره های این قالیشویی را در قسمت زیر آماده کرده ایم:

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟ امتیاز بدهید!

4.2/5 - (4 امتیاز)

اگر سوالی در این رابطه یا نظری دارید حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.
کارشناسان سایت پاسخگو خواهند بود

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
از طریق وب‌سایت ما به‌سادگی خدمات موردنیاز خود را رزرو نمایید
سفارش تلفنی
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top