قالیشویی بنفشه در تمام ایام تعطیلات نوروز، آماده ارائه خدمات به همشریان گرامی می باشد.

درخواست خود را همین الان ثبت کنید.

قالیشویی در اسلامشهر یکی از نیازمندیهای ساکنان شهر اسلامشهر می باشد که با توجه به نزدیکی به تهران و تعداد بالای ساکنان آن یکی از نیازهای ضروری این شهر است.

همواره نیاز به یک قالیشویی خوب و مدرن در اسلامشهر که بتواند قالی های منزل را با بهترین کیفیت شستشو دهد و تمام خدمات جانبی شستشوی فرش اعم از رفو، رفع لکه و رنگ برداری و .. را داشته باشد، در اسلامشهر احساس شده است.

قالیشویی بنفشه با اتکا به نیروی های جوان، کاربلد و متخصص این نیاز را دریافت کرده و برای خدمات رسانی به ساکنان شهر اسلامشهر اقدام به راه اندازی قالیشویی بنفشه اسلامشهر نموده است. قالیشویی اسلام شهر زیر نظر اتحادیه قالیشویی اسلامشهر بوده و در لیست اصلی قالیشویی های اسلامشهر قرار دارد.

امیدواریم همچون گذشته از کیفیت بالای خدمات ما در قالیشویی بنفشه اسلامشهر رضایت کامل را داشته باشید.

قیمت قالیشویی و خدمات جانبی قالیشویی در اسلامشهر

بروزرسانی قیمت ها: 1 اردیبهشت 1403

نوع خدماتشستشوی معمولی (هر متر مربع)اعلا شویی (دوبار شور) - (هر متر مربع)
قیمت شستشوی فرش ماشینی-27/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی فرش ۱۲۰۰ شانه وگل برجسته تراکم بالا-30/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی فرش بلژیکی و طرح ابریشم-30/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی موکت معمولی 15/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی موکت پالاز 17/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی روفرشی15/۰۰۰ تومان
قیمت شستشوی پتو( هر تخته)100/۰۰۰ تومان یک نفره130/۰۰۰ تومان دو نفره
هزینه حمل و نقل و کاور پلاستیکی 70 هزار تومان

چرا باید قالیشویی خوب بنفشه در اسلامشهر را انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه به این سوال پاسخ بدهیم، بیایید با هم در کلیپ زیر ببینم که قالی های منزل شما با چه دقتی در قالیشویی بنفشه اسلامشهر شستشو می گردد.

 

همانگونه که ملاحظه کردید ما در قالیشویی بنفشه سعی کرده ایم تا بهترین کیفیت شستشو را ارائه دهیم. شستشوی دستی قالی یکی از بهترین حالتهای شستن فرش می باشد که باعث می گردد قالی ها با دقت و کیفیت بسیار بالایی شسته شود و هرگونه آلودگی بوسیله چشم بررسی و رفع گردد. اما این مورد در شستشوی با دستگاه کمی سخت است و ممکن است لکه هایی بر روی فرش باشد که توسط دستگاه تمیز نشود. قالیشویی خوب در اسلامشهر یک از پر جستجو ترین ها در گوگل است چرا که تمامی شهروندان اسلامشهری به دنبال یافتین بهترین قالیشویی و دریافت بهترین خدمات هستند. در کنار بهترین قالیشویی بودن، داشتن یک قیمت کاملا رقابتی در قالیشویی و انصاف و ضمانت بالا از ویژگی های اصلی قالیشویی بنفشه است.

ویژگی های قالیشویی مدرن اسلامشهر

قالیشویی بنفشه به عنوان یک قالیشویی مدرن در اسلامشهر همواره ثابت کرده است که رضایت مشتری اصل اساسی و غیرقابل انکار در تمام دوران فعالیت آن بوده است. میزان بالای رضایت مشتریان کاملا در همه دوران فعالیت ما به عنوان یک قالیشویی خوب و تراز اول کاملا مشهود بوده است. جالب است بدانید که بیشترین حالت جذب مشتری در قالیشویی اسلام شهر بصورت چهره به چهره و توسط مشتریان قبلی که از خدمات ما استفاده نموده اند، می باشد. چه بسا شما نیز ار همسایگان یا آشنایان خود که ساکن شهر اسلامشهر هستند با ویژگی های خوب و کیفیت بالای قالیشویی بنفشه آشنا شده باشید.

بهتیرن قالیشویی اسلامشهر را بیشتر بشناسیم

حضور در رده های نخست نتایج گوگل نشان از اعتماد مشتریان عزیز به قالیشویی بنفشه دارد که موجب کسب اعتبار گردیده است. قالیشویی بنفشه به دلیل ارائه بهترین خدمات قالیشویی و مبل شویی در کلیه مناطق اسلام شهر، قیمت کاملا منصفانه، ارائه ضمانت کتبی و معتبر، دقت در انجام کلیه مراحل شستشو و شستشوی کاملا شرعی فرشهای منزل یا محل کار شما به این محبوبیت رسیده است.

ضمانت خدمات قالیشویی بنفشه

ما در قالیشویی اسلامشهر به شما اطمینان می دهیم که تمامی خدمات قالیشویی و مبل شویی را با ضمانت کتبی و درج در فاکتور فروش ارائه می دهیم و اگر احیانا مشکلی برای فرش های منزل شما در حین شستشو ایجاد گردید که قصور از سمت قالیشویی بنفشه بوده، تمامی خسارت شما بدون هیچ کم و کاستی جبران می گردد.

  • ما به کیفیت کار خود اعتماد داریم

مناطقی از اسلامشهر که در آنها سرویس قالیشویی و مبل شویی ارائه می گردد:

 

قالیشویی بنفشه اسلامشهر خدمات خود را بطور کامل در شهر اسلامشهر ارائه می کند و شما ساکن هر نقطه از اسلامشهر باشید و به دنبال یک قالیشویی خوب و مجاز در اسلامشهر بگردید به شما مژده می دهیم که قالیشویی در اسلام شهر در دسترس شماست.

مناطقی که خدمات قالیشویی بنفشه در اسلام شهر آنها ارائه می شود:

  • قالیشویی در واوان
  • قالیشویی در قائمیه
  • قالیشویی در سعیدیه اسلامشهر
  • قالیشویی در محمدیه اسلامشهر
  • قالیشویی در مهدیه اسلامشهر
  • قالیشویی در باغ فیض اسلامشهر
  • قالیشویی در زرافشان اسلامشهر
  • قالیشویی در مافین آباد  اسلامشهر
  • قالیشویی در موسی آباد اسلامشهر
  • قالیشویی در شهرک امام خمینی اسلامشهر
  • قالیشویی در شهرک لاله اسلامشهر
  • قالیشویی در شهرک توحید اسلامشهر
  • قالیشویی در شهرک انبیاء اسلامشهر
  • قالیشویی در چهار دانگه  اسلامشهر
  • و…

 

شماره قالیشویی در اسلامشهر

اگر سفارش قالیشویی یا مبل شویی یا هر خدمات دیگری دارید، کافیست با شماره 56190120-021 تماس حاصل بفرمایید تا هماهنگی لازم جهت اعزام کارشناسان به محل شما انجام پذیرد.

برای راحتی کار، ما امکان سفارش آنلاین قالیشویی را نیز فراهم آورده ایم. به راحتی وارد صفحه مربوطه شوید و سفارش خود را تکمیل کنید تا در ارسرع وقت با شما تماس بگیریم.

برای راحتی کار، بالای همین صفحه نیز فرم سفارش آنلاین را فراهم کرده ایم تا سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش ما با شما تماس خواهیم گرفت.

قیمت قالیشویی در اسلامشهر

یکی از دغدغه های اصلی خانواده هایی که نیاز به شستشوی فرش دارند قیمت قالیشویی در اسلامشهر می باشد. قیمت قالیشویی یکی از ملاکهای اصلی انتخاب بهترین قالیشویی در اسلامشهر می باشد. قالیشویی بنفشه تمام خدمات خود را با کیفیتی بالا و قیمتی کاملا رقابتی و تضمینی انجام می دهد. کافیست قیمت های قالیشویی بنفشه را با دیگر قالیشویی های سطح شهر مقایسه کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

در ابتدای همین صفحه قیمت کلیه خدمات قالیشویی ارائه شده است. برای مشاهده قیمت قالیشویی در اسلامشهر اینجا کلیک کنید.

رفوگری فرش در اسلامشهر

رفوگری فرش در اسلامشهر یکی دیگر از خدماتی است که ما در قالیشویی بنفشه ارائه می کنیم. 

تعمیر فرش از این جهت مهم است که هر چه دوام فرش بیشتر باشد ارزش آن بیشتر می شود. طول عمر و دوام از ویژگی های فرش دستباف است. این نوع فرش ها نسبت به مدل های دیگر عمر طولانی تری دارند و قابلیت تمیزی و پاکی بسیار بالاتری دارند. رفو بیشتر برای فرش های دستباف بکار می رود هر چند فرشهای ماشینی و ابریشم نیز رفو می شوند.

تعمیر فرش برای رفع اعوجاج، پارگی، پوسیدگی، سوختگی و آسیب دیدگی فرش انجام می شود. برای ترمیم فرش و رفع عیوب ریز از ریشه بافی، سر دوزی، گلدوزی و رفع چروک استفاده می شود و ترمیم عیوب بزرگتر مانند پوسیدگی و سوختگی با روش های ترمیم فرش انجام می شود.

اگر قالی منزل شما دچار آسیب شده است ما در قالیشویی بنفشه با بکارگیری نیرو های خبره و توانمند هر گونه عیوب و مشکلات فرش های دستباف شما را رفع  می کنیم. قالیشویی اسلامشهر متخصص در رفو و رفع پارگی و سوختگی فرش می باشد. کافیست در هنگام سفارش قسمت رفوی فرش را انتخاب نمایید.

برای شست و شوی فرش ایرانی باید به رنگ به کار رفته دقت کرد.

قیمت رفوی فرش در اسلامشهر

 

رفو و رفع عیب فرش در اسلامشهر از خدماتی است که ما در قالیشویی بنفشه ارائه می دهیم. ما همواره تلاش کرده ایم که خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمیت کاملا تضمینی ارائه دهیم. برای مشاهده قیمت رفوی فرش اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول

چگونه از کیفیت کار قالیشویی بنفشه مطمئن گردیم؟

قالیشویی بنفشه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در امرقالیشویی و مبل شویی عضو رسمی اتحادیه قالیشویی می باشد.
قالیشویی بنفشه همواره بهترین خدمات را برای شما به همراه ضمانت کتبی کیفیت کار و جبران کلیه خسارت احتمالی ارائه می دهد.

علاوه بر قیمتهای درج شده در سایت، هزینه دیگری دریافت می گردد؟

قالیشویی آنلاین بنفشه همواره تلاش کده است که بهترین خدمات قالیشویی را برای شما همشهریان عزیز ارائه کند. کلیه این خدمات با قیمتی بسیار مناسب و کاملا رقابتی با سایر شرکتهای قالیشویی می باشد.
هیچ هزینه دیگری علاوه بر قیمتهای درج شده از مشتری دریافت نمی گردد.
کافیست قیمتهای درج شده در سایت را با قیمت دیگر قالیشویی ها مقایسه کنید تا به صدق گفته ما پی ببرید.

قالیشویی بنفشه چه خدمات دیگری بجز شستشوی فرش ارائه می دهد؟

مهمترین خدمات قالیشویی بنفشه عبارتند از:
خدمات قالیشویی انواع فرشهای ماشینی، دستباف، ابریشم و فانتزی
خدمات مبل شویی
خدمات شستشوی موکت و پتو
خدمات رفوگری و رفع عیب فرش- لکه برداری و رنگ برداری فرش

چگونه اقدام به ثبت سفارش خدمات قالیشویی در اسلامشهر نمایم؟

جهت دریافت کلیه خدمات قالیشویی بنفشه در اسلامشهر کافیست با شماره زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در کمترین زمان در محل شما حاضر گردند.
شماره تماس قالیشویی: ۰۲۱56190120
و یا از طریق صفحه سفارش آنلاین اقدم به سفارش خدمات مورد نیاز خود نمایید.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

به این مطلب امتیاز بدهید!
4.5/5 - (47 امتیاز)

نظر خود را برای ما ارسال کنید!

4.3 6 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
39 نظرات
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
سفارش تلفنی
39
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx
Scroll to Top